رئیس اتحادیه طلا و جواهر در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نوسان نرخ ارز بر بازار طلا و سکه تاثیر گذاشت

کشتی آرای گفت: طی روزهای اخیر، افزایش نرخ ارز بر بازار طلا و سکه تاثیر گذار بوده است.

روز// نوسان نرخ ارز بر بازار طلا و سکه تاثیر گذاشت/ تعادل داد و ستد‌ها در بازارمحمد کشتی‌آرای رئیس اتحادیه طلا و جواهر در گفت وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت طلا و سکه اظهار کرد: افزایش نرخ ارز توانسته بر بازار طلا و سکه تاثیرگذارد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به اینکه امروز اونس جهانی طلا ۴ دلار افزایش قیمت داشته است اظهار کرد: این امر باعث شده که سکه به ۴ میلیون تومان برسد.

کشتی آرای با بیان اینکه هر گرم طلای ۱۸ عیار ۲ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش قیمت داشته است تصریح کرد: امروز داد و ستد‌ها در بازار متعادل شده و همین امر موجب شد که قیمت طلا و سکه به قیمت واقعی خود برسد.


بیشتر بخوانید: طلای خالص یا فلز مس با روکش طلا ! 


رئیس اتحادیه طلا و جواهر از پیش بینی بازار طلا و سکه در هفته آینده خبر داد و تصریح کرد: به نظر می‌رسد که بازار در هفته آینده، وضعیت بهتری به خود بگیرد.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت ۳ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۴ میلیون و ۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۹۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۲۹۰ هزار تومان و سکه گرمی ۸۴۰ هزار تومان داد و ستد شد.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی یک هزار و ۴۶۵ دلار و ۳۳ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۰۸ هزار و ۶۰۴ تومان است.

انتهای پیام/

امروز اونس جهانی طلا ۴ دلار افزایش قیمت داشته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار