نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه؛

باید تعصبات را کنار بگذاریم

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : به مرور زمان باید تعصبات را کنار بگذاریم چرا که دشمن از اختلافات و تعصبات ما بخوبی سوءاستفاده می‌کند.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،آیت الله مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : انگلیسی‌ها در صدر این توطئه‌ها هستند و بیداری و آگاهی لازمه پیروزی بر دشمنان است.

او گفت : آگاهی یک ثروت و سرمایه است که باید هر لحظه آن را بالا ببریم تا بسیاری از توطئه‌ها خنثی شود.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: دشمن به دنبال اختلاف و جدایی است، اما غافل از آن است که اصول، قبله و قرآن شیعه و سنی مشترک است و ضرورت دارد این پایه‌های اسلام را حفظ کنیم.

آیت الله علما با بیان اینکه باید اقتدار کشور را حفظ کنیم چرا که به آسانی به دست نیامده افزود: شهدا برای اسلام و انقلاب سرمایه گذاری کرده اند و امروز به این اقتدار رسیده ایم.

او افزود: اگر مسلمانان دنیا بصیرت لازم را داشته باشند می‌توانند استکبار را به لرزه درآورند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : امروز روحانیون باید به میدان بیایند و با آگاهی بخشی نسل جوان را تربیت کنند.

 

 

انتهای پیام/د

انگلیسی‌ها در صدر توطئه‌ها هستند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جليل زاده
۲۳:۱۷ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
از هوس سفر هاى غير ضرورى كاسته ميشود. مسافرت ها خانوادگى با مرخصى هاى شخصى در طول سال انجام ميشود قطعا مرگ و مير هاى ناخواسته كم ميشود هزاران ميليارد هزينه هاى دولت صرفه جويى ميشود ووووووووو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۲۰ آبان ۱۳۹۸
حساب كردم تا امرؤز كه حدود ٢٤٠ روز از سال جاري ميگذرد حدود ٦٠ روز تعطيل داشتيم شما دقيق حساب كنيد و با روزهاييكه بعلت الودگى هوا نيمه تعطيل است ببينيد چقدر ميشود ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۲۰ آبان ۱۳۹۸
نهضت محدود كردن تعطيلات را فقها بايد شروع كنند سخن گفتن تنها فايده ندارد ٥٢ جمعه و ٤ روز درسال نو و اعياد فطر و قربان و يكى دو مناسبت ديگر كافى است. روز كارگر اول ماه مه را در كارخانه ها جشن بگيرند و مناسبت هايى هست كه باهم قابل ادغام هستند و يا با نزديك ترين جمعه ادغام ميشوند.
آخرین اخبار