ترامپ: کاش می‌شد از شر قاضی‌های فدرال خلاص شویم

یک مقام ناشناس کاخ سفید در افشاگری جدید، از تمایل رئیس‌جمهور آمریکا برای برداشتن قاضی‌های فدرال از سر راهش سخن گفت.

ترامپ: کاش می‌شد از شر قاضی‌های فدرال خلاص شویمبه گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه بری هیل، یک مقام بلندپایه ناشناس دولت آمریکا در کتاب جدیدی افشا کرد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور بار‌ها در موقعیت‌های مختلف پیشنهاد خلاص شدن از شر قضات این کشور را مطرح کرده است. 

نشریه آکسیوس روز دوشنبه با استناد به گفته یکی از مقامات ناشناس کاخ سفید گزارش داد ترامپ بار‌ها گفته کاش می‌شد از دست این قضات راحت شد. بنا به گفته این مقام کاخ سفید ترامپ معتقد است که بسیاری از سیاست‌های او در برزخ قانونی گیر کرده اند. 

این نویسنده در کتابش به نقل از ترامپ نوشت: آیا می‌توانیم از شر قضات خلاص شویم؟ از شر این قاضی‌های لعنتی راحت شویم. در گزارش آکسیوس آمده که او حتی یک قدم پیشتر رفته و از تیم حقوقی خود خواسته پیش نویس لایحه‌ای را برای ارسال به کنگره آماده کنند تا تعداد قاضی‌های فدرال را کاهش دهد. 

کاخ سفید در بیانیه‌ای که برای آکسیوس فرستاد، اعلام کرد شخص بزدلی که این کتاب را نوشته نام خود را بر روی آن نگذاشته، زیرا کتابش چیزی بجز دروغ نیست. این نویسنده ناشناس در سپتامبر سال ۲۰۱۸ نیز از تلاش‌های کارکنان کاخ سفید برای سرپوش گذاشتن بر بدترین ویژگی‌های رئیس جمهور آمریکا پرده برداشت.

کتاب جدید این مقام ناشناس دولت ترامپ با عنوان «یک هشدار» قرار است هفته آینده منتشر شود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار