در گفت و گو باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

خانه تکانی در سازمان مدیریت پسماند با انتصابات جدید؟

مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند نسبت به برخی از شایعات مطرح شده مبنی بر تغییرات مدیریتی در این سازمان واکنش نشان داد.

شهرام فیروزی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به برخی شایعات مطرح شده مبنی بر تغییرات در سطح مدیریت سازمان پسماند از سوی شهردار تهران گفت: منتشر شدن برخی از اخبار مبنی بر جا به جایی در راس مدیریت سازمان پسماند فرضیه‌ای غلط است، زیرا تا به امروز مدیر سازمان پسماند رابطه خوبی با شهردار تهران و معاونان او داشته است.

مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که آیا انتصابات پرتعداد اخیر در سازمان مدیریت پسماند علت به دلیل خاصی انجام شده است یا خیر، تصریح کرد: مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری تهران به جهت بالا بردن بهره‌وری و استفاده از تمام ظرفیت سازمان تعدادی از نیرو‌های با انگیزه، جوان و با برنامه را به سازمان وارد و به کار گرفت.

فیروزی افزود: باید به این نکته اشاره کنم شریفی فرد معاونت برنامه ریزی سابق مدیریت پسماند فردی بازنشسته بود که بر اساس قانون نمی‌توانست در شهرداری ادامه فعالیت کند و بر همین اساس امیر حسین جعفری جایگزین او شد.

او با تاکید بر این نکته که انتصاب‌های انجام شده در پست‌های ۱۳ و ۱۴ مدیریتی انجام شد تصریح کرد: انتصاب در این رده‌ نشان می‌دهد که تلاش مدیریت سازمان پسماند شهرداری تهران این بود که از نیرو‌های متخصص استفاده کند و باید به این نکته اشاره کنم که شاید فردا روزی مدیریت سازمان من را نیز از سمت امروزم برکنار کند.

مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران تصریح کرد: افرادی که با حکم مدیریت سازمان پسماند مشغول به فعالیت شدند، افرادی قابل و توانمندی هستند.

فیروزی با اشاره بر این نکته که در بین احکام انتصابات صادر شده تنها یک نفر از درون سازمان مدیریت پسماند منصوب شده است تاکید کرد: مطرح شدن این موضوع که مدیریت سازمان پسماند به دلیل آن که شهردار تهران او را عوض نکند دست به خانه تکانی زده است فرضیه‌ای بی اساس است.


بیشتر بخوانید: اخذ عوارض پسماند سالانه قانونی است 


صدر الدین علیپور مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با صدور احکام جداگانه ای؛ "امیر حسین جعفری ورامینی" را به سمت سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری، "پیمان ضیائی" را به سمت سرپرست مدیریت امور فرهنگی و هنری، "سعید مرادی کیا" را به سمت سرپرست واحد پژوهش، "شادی نژاد عسگر" را به سمت سرپرست واحد HSE و "علیرضا سیفی" را به سمت سرپرست مدیریت ایستگاه های خدامت شهری منصوب کرد.

انتهای پیام/

انتصابات سازمان پسماند خانه تکانی نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار