نمایشگاه بزرگ کتاب باغملک میزبان دانش آموزان

مسئول کتابخانه ارمغان باغملک گفت: تعدادی از دانش آموزان مقطع ابتدایی از کتابخانه عمومی ارمغان و نمایشگاه کتاب این شهرستان بازدید کردند.

نسرین کریمیان مسئول کتابخانه ارمغان شهرستان باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به بازدید ۱۵۰ نفر از دانش آموزان مدارس ابتدایی از این کتابخانه عمومی و نمایشگاه بزرگ کتاب گفت: دانش آموزان مدارس مختلف از جمله؛ دبستان شهید رضا زاده، دبستان دخترانه بهاران و مهدکودک و پیش دبستانی شادی از کتابخانه و نمایشگاه بازدید کردند.

او اظهار کرد: در این بازید درخصوص شرایط عضویت در کتابخانه توضیح ارائه شد و سپس با معرفی بخش‌های مختلف کتابخانه از جمله؛ پایگاه اصلی، کودک، مرجع، کمک درسی، نوجوان، نشریات و اینترنت برای دانش آموزان، آن‌ها با روش جستجوی کتاب از طریق سامانه سامان و قفسه‌های کتاب آشنا شدند.

کریمیان بیان داشت: با توجه به اینکه سال‌های ابتدایی بهترین فرصت برای عادت به مطالعه است و به منظور ایجاد انگیزه مطالعه و نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی و همچنین پر کردن اوقات فراغت کودکان و دانش آموزان، کتابخانه در طول سال میزبان بازدید‌های مختلف از مقاطع مختلف تحصیلی دانش آموزان بوده و سعی کرده در ترغیب و علاقمند کردن دانش آموزان به کتاب و کتابخوانی تلاش بیش تری را با همکاری آموزش و پرورش انجام دهد.

به گفته مسئول کتابخانه ارمغان باغملک، در پایان این بازدید، دانش آموزان و معلمان به صورت رایگان، عضویت کتابخانه شدند.

انتهای پیام/گ

بازدید دانش آموزان از نمایشگاه کتاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.