معرفی نمایش‌های راه یافته به جشنواره تئاتر استان قزوین

ده نمایش برتر برای رقابت در بیست و یکمین جشنواره تئاتر استان قزوین به روی صحنه می‌رود.

کیوان حبیبی مسوول انجمن هنر‌های نمایشی استان در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛  گفت: از میان ۲۱ نمایش رسیده به دبیرخانه جشنواره هیئت داوران ده نمایش را برای بخش مسابقه بیست و یکمین جشنواره تئاتر استان معرفی کرد.

حبیبی اضافه کرد: نمایش "چیز‌هایی که باختیم" به نویسندگی و کارگردانی محمدمهدی شهرتی، نمایش"اگر شبی از شب‌های طهران مسافری" به نویسندگی علی شمس و کارگردانی کمال زارعی ،نمایش "خوابگرد" به نویسندگی نوید ایزدیار و کارگردانی امیر کلهری پور و نمایش "خداحافظی طولانی" به نویسندگی اصغر گروسی و کارگردانی هادی حسین لو از جمله این آثار است.

او افزود: نمایش "روشنک" به نویسندگی و کارگردانی حامد مکملی، "امتداد یک سکوت" به نویسندگی سارا الهیان و کارگردانی میثم ملازینل و نمایش "خانه" به نویسندگی نغمه ثمینی و کارگردانی مرتضی نادی فر از دیگر آثار راه یافته است.

حبیبی، نمایش "کورگم ها" به نویسندگی میثم فرهمندیان و کارگردانی سعید شیخی، "شیحه‌های طلایی باغچه خانه ما" به نویسندگی و کارگردانی رضا قدیانی ونمایش "مرثیه باد" به نویسندگی مهدی نصیری و کارگردانی محمدرضا کشتکار هم برای داوری به روی صحنه می‌رود.

او افزود: امسال برای اولین بار در بخش جنبی این جشنواره دو نمایش محیطی "چهار پاره" به نویسندگی و کارگردانی محدثه اردکانی و "معرکه در معرکه" به نویسندگی داود میرباقری و کارگردانی علیرضا رحمانی در کلیسای کانتور اجرا می‌شود.

حبیبی گفت: بیست و یکمن جشنواره تئاتر استان قزوین ۲۴ آبان با اجرای نمایش " شیحه‌های طلایی باغچه خانه ما" در سالن علامه رفیعی قزوین آغاز می شود.

او اضافه کرد: اجرای نمایش‌ها تا ۲۶ آبان در دو سالن علامه رفیعی و کتابخانه امام خمینی قزوین ادامه دارد.

حبیبی افزود: اردشیر صلح پور مدرس برجسته تئاتر ، مهرداد کوروش نیا نویسنده و کارگردان تئاتر و مهدی روشن روان بازیگر و کارگردان تئاتر داوری آثار را بعهده دارند.

به گفته مسوول انجمن هنر‌های نمایشی استان برترین‌های بیست و یکمین جشنواره تئاتر استان ۲۷ آبان در مراسم اختتامیه معرفی می‌شوند.
انتهای پیام/ا

رقابت ده نمایش در بیست و یکمین جشنواره تئاتر استان قزوین 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار