معاون رییس جمهور:

صنعت خودرو سازی باید از حالت نیمه رکود خارج شود

کلانتری در سفر به بم گفت: صنعت خودرو سازی به دلایل مختلف و نیاز تنخواه و برخی مقررات در حالت نیمه رکود قرار داردکه باید تسهیل شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، معاون رییس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در سفر به بم گفت: چند مشکل جدی برای مردم ایجاد شده است اول برای کشاورزان آفت زنجره خرما و خشکیدگی خوشه خرما است که بیش از ۸۰ هزار تن از محصولات خودشان را از دست داده اند.

او ادامه داد: مشکل دیگر آب است که در تمام کشور مشکل عمومی بوده و باید صرفه جویی شود،  مشکل دیگر تجهیز بیمارستان‌ها و همچنین ساخت بیمارستان‌ها در فهرج و نرماشیر است که باید تکمیل شود، همچنین صنعت خودرو سازی به دلایل مختلف و نیاز تنخواه و برخی مقررات در حالت نیمه رکود قرار داردکه باید تسهیل شود.

کلانتری یکی از خواسته‌های اصلی ۴ شهر شرق استان را عمران شهری بیان کرد و افزود: آسفالت کوچه‌ها و معابر و خیابان‌ها و سامان دهی جوب‌های آب از خواسته‌های دیگر مردم شرق استان بود.

او بیان داشت: مسئله جدی  در شرق استان  اشتغال است و با توجه به کمبود آب نمی توان  به توسعه کشاورزی و توسعه صنایع تبدیلیفشار وارد کرد.  

 رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در خصوص نگاه ویژه به صنعت خودروسازی ارگ جدید بم اظهار داشت: صنعت خودرو سازی از مشکلات کشور است و فرقی نمی کند در کجای کشور باشد همه مسائل را  رئیس جمهور دنبال می کند و این وظیفه دولت است، اما یکسری مسائل زود حل می شود ویکسری مسائل زمان بر است.


بیشتر بخوانید: آتش سوزی در تالاب بین‌المللی هامون /حریق مهار شد


انتهای پیام/ی

صحبت های کلانتری در مورد خودرو سازان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار