رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام خبر داد؛

پوشش ترافیکی مسیر‌های تردد کاروان‌های راهیان نور

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت:پوشش ترافیکی مسیر‌های حرکت کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی و دانشجویی به صورت ویژه در دستور کار پلیس راهور استان است.

پوشش ترافیکی مسیر‌های تردد کاروان‌های راهیان نور

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: با توجه به شروع زمان اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس دراستان ایلام و متصور بودن تصادفات احتمالی و رخداد‌های ناگوار، تمهیدات و تدابیر ترافیکی درمسیر‌های تردد آن‌ها به عمل می‌آید.

او افزود: ضمن بررسی وضعیت فنی اتوبوس‌های حامل زائران در مبداء و مسیر‌های تردد از حرکت اتوبوس‌های فاقد ایمنی لازم، جلوگیری به عمل خواهد آمد.

کهزادی بیان داشت: به منظور جلوگیری از سرگردانی زائران، مسافران اتوبوس‌هایی که مرتکب تخطی از مقررات و یاعدم رعایت اصول ایمنی شده و متوقف شوند، با وسیله مناسب دیگر و یا در صورت امکان با همان اتوبوس به مقصد اعزام شده و در خصوص اعمال قانون اتوبوس متخلف در خاتمه سفر اقدام لازم از طریق شرکت مسافری مربوطه صورت می‌گیرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با اتخاذ تدابیر لازم موانع و مشکلات و یا اقداماتی که احتمال بروز راه بندان در مسیر کاروان‌های راهیان نور را افزایش می‌دهد را مرتفع خواهیم ساخت.

رئیس پلیس راهوراستان درپایان اضافه کرد: در صورت نیاز به اجرای محدودیت‌های ترافیکی در طول مسیر تردد کاروان‌های راهیان نور مراتب در اسرع وقت از طریق رسانه‌های گروهی اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/غ

پوشش ترافیکی مسیر‌های کاروان‌های راهیان نور در دستور کار پلیس راهور ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.