به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی؛

نمایشگاه کتاب در مسجدسلیمان گشایش یافت

رییس کتابخانه عمومی داراب بختیاری مسجدسلیمان گفت: نمایشگاه کتاب در این کتابخانه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی گشایش یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شهنی فیض رییس کتابخانه عمومی داراب بختیاری مسجدسلیمان گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و با هدف آشنایی دانش آموزان با حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و ایجاد انگیزه برای مطالعه کتاب، نمایشگاه کتاب افتتاح شد.

او افزود: این هفته فرصت خوبی برای ایجاد گرایش بیش‌تر دانش آموزان به کتاب و کتابخوانی در فضای تعلیم و تربیت است.

شهنی فیض اظهار کرد: کتاب دروازه‌ای به سوی جهان گسترده دانش و معرفت است و ارائه کتاب‌های خوب یکی از بهترین ابزار‌ها برای رساندن انسان‌ها به سعادت و موفقیت است و کسی که در این دنیای زیبا به زندگانی می‌پردازد نمی‌تواند با دنیای کتاب بی ارتباط باشد.

این مقام مسئول، امکان عضویت رایگان برای علاقه‌مندان به کتابخوانی در روز شنبه ۲۵ آبان را از برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی عنوان کرد.

رییس کتابخانه عمومی داراب بختیاری مسجدسلیمان با بیان اینکه ثبت نام رایگان با مراجعه حضوری متقاضی به کتابخانه‌های عمومی و ارائه کارت شناسایی انجام می‌شود، بیان داشت: علاقه مندان می‌توانند با عضو شدن در یک کتابخانه عمومی از خدمات تمامی کتابخانه‌های عمومی کشور بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/گ

نمایشگاه کتاب میزبان علاقمندان به کتابخوانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.