سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی:

هدف‌مان کنترل کردن بازیکن آمریکایی حریف بود/ کامرانی اسطوره بسکتبال است

محمدمهدی ایزدپناه: تمام هدف ما کنترل کردن بازیکن آمریکایی شهرداری بندر عباس بود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمدمهدی ایزدپناه، سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی پس از برتری تیمش مقابل شهرداری بندر عباس اظهار کرد:‌ هر ۲ تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند. شهرداری تیم خوبی بود  و تمام هدف ما کنترل کردن بازیکن آمریکایی آن‌ها بود. وقتی او زیر سبد برود، مهار کردنش کار سختی خواهد بود. می‌خواستیم جلو او قرار بگیریم و اجازه ندهیم توپ‌گیری کند. فکر می‌کنم در دفاع خوب کار کردیم و در کنترل این بازیکن عالی بودیم. به چیزی که استحقاق آن را داشتیم، رسیدیم.

هدف‌مان کنترل کردن بازیکن آمریکایی حریف بود/ کامرانی اسطوره بسکتبال است


  بیشتر بخوانید: نیروی زمینی تهران ۷۴- شهرداری بندر عباس ۵۵/ نخستین پیروزی شاگردان ایزدپناه در لیگ


او درباره داوری در این بازی گفت: داوری همیشه سلیقه‌ای است و البته داوران در این بازی در مجموع خوب کار کردند. اما بعضی از مواقع اشتباه هم جزئی از داوری است و ما هم اشتباهاتی داریم. در مجموع داوران این بازی خوب کار کردند.

ایزدپناه درباره مشکلات دفاعی که در تیمش وجود دارد، گفت: ۲ تن از گارد‌های راس ما با ۴ خطا همراه شده بودند. سِنتِر تیم نیز ۴ خطا کرده بود. از این بابت کمی اذیت شدیم. البته با وجود پرس کردن تیم حریف، اختلاف تغییری نکرد. توپ را خوب کنترل می‌کردیم. البته ما باید بیشتر در دفاع تمرین داشته باشیم.

او درمورد احتمال تداوم داشتن نتایج خوب تیمش، گفت: تیم ما پتانسیل خوبی دارد و جوان است. باید خوشان را پیدا کنند، شاید برای هر تیمی اذیت کننده باشیم.

هدف‌مان کنترل کردن بازیکن آمریکایی حریف بود/ کامرانی اسطوره بسکتبال است


بیشتر بخوانید: از ذوب‌آهن الگوبرداری می‌کنیم/ استفاده از بازیکن بومی نیاز به صبوری است


سرمری تیم بسکتبال نیروی زمینی درخصوص درگذشت پدر مهدی کامرانی ملی‌پوش بسکتبال کشورمان، گفت: مهدی سال‌ها برای بسکتبال ایران زحمت کشید و یک قهرمان در این رشته محسوب می‌شود. این مصیبت سختی است و امیدوارم خدا به او صبر بدهد. با او ابراز همدردی می‌کنم. او یکی از اسطوره‌های بسکتبال ایران است. کامرانی، حدادی و صمد نیکخواه،   مدال‌های رنگارنگی برای ایران آوردند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر بسکتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار