کشف‌بقایای‌جسد‌سوخته‌زن‌جوان

بقایای دومین جسد سوخته که احتمال می‌رود مربوط به پیکر زن جوانی باشد در حالی بعد از روستای کاظم آباد به سمت کشف رود پیدا شد که دو شال آبی و گلدار زنانه نیز در محل وجود داشت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ظهر روز گذشته، شهروندان در تماس با پلیس ۱۱۰، از پیدا شدن بقایای جسد انسانی خبر دادند که بخش‌های زیادی از آن توسط حیوانات درنده، خورده شده بود.

کشف‌بقایای‌جسد‌سوخته‌زن‌جوان

در پی گزارش این ماجرا به قاضی ویژه قتل عمد مشهد، بلافاصله قاضی علی اکبر احمدی نژاد عازم اطراف روستای کاظم آباد در منطقه کشف رود شد و به تحقیق در این باره پرداخت. با کشف دو شال زنانه گلدار و آبی رنگ در کنار بقایای سوخته پیکر انسانی که احتمالا مربوط به زن جوانی است، این پرونده جنایی وارد مرحله جدیدی شد.

ادامه بررسی‌ها نشان می‌داد: زن جوان از دندان‌های سالم و مرتبی برخوردار بوده و تنها یک دندان کرسی فک بالا توسط دندان پزشک پر شده است. سوختگی‌های اطراف پلاستیکی که پیکر زن جوان در آن قرار داشت نیز بیانگر آن بود که عامل یا عاملان جنایت سعی کرده بودند جسد را به آتش بکشند!

گزارش ها حاکی است، در حالی که تحقیقات قاضی احمدی نژاد تا پاسی از شب گذشته در منطقه کشف رود به طول انجامید، سرنخ‌هایی از گم شدن یک زن جوان ۲۶ ساله به دست آمد، اما خواهر این زن مدعی شد «خواهرش زنده است!» و با او تماس گرفته است! تحقیقات بیشتر در حالی ادامه دارد که قاضی ویژه قتل عمد از شهروندان خواست چنان چه اطلاعاتی در این باره دارند با تلفن ۲۱۸۲۵۲۶۷ یا ۰۹۱۵۶۶۲۶۶۴۰ پلیس آگاهی تماس بگیرند یا به شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد واقع در خیابان کوهسنگی اطلاع دهند. شایان ذکر است، یک شنبه گذشته نیز بقایای سوخته پیکر مردی میان سال در نزدیکی روستای قهقهه و در منطقه کشف رود مشهد پیدا شد که بخشی از پیکر توسط حیوانات درنده خورده شده بود. خبر این جنایت روز گذشته در صفحه حوادث خراسان به چاپ رسیده است.

منبع:خراسان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار