نشست کالدرون و انصاری فرد؛ مرد آرژانتینی روی نام کدام بازیکن خط قرمز می‌کشد؟

سرمربی و مدیرعامل باشکاه پرسپولیس امروز با یکدیگر نشستی برگزار خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی سرخپوشان برای بررسی برنامه‌های این تیم در نقل و انتقالات نشستی برگزار خواهند کرد.

طبق اعلام انصاری فرد، سرمربی پرسپولیس در نشست امروز برنامه‌های نقل و انتقالاتی خود در نیم فصل را برای مدیرعامل باشگاه تشریح خواهد کرد. کالدرون برای نیم فصل دوم خواهان جذب یک مهاجم نوک و یک هافبک شده و از آن جایی که لیست این تیم پُر است، پرسپولیسی‌ها باید نام ۲ بازیکن را از لیست تیمشان خارج کنند تا بتوانند در نیم فصل ۲ بازیکن جدید به خدمت بگیرند.


بیشتر بخوانید: مبلغ دریافتی کالدرون از پرسپولیس مشخص شد/ شارژ مالی سرخپوشان پیش از مصاف با نفت مسجد سلیمان


ظاهرا اصلی‌ترین گزینه مرد آرژانتینی برای خروج از فهرست این تیم، جونیور براندائو است.

براندائو تاکنون ۱۵۰ هزار دلار از پرسپولیس دریافت کرده و در صورتی که کالدرون در نشست امروز نام جونیور براندائو را برای خروج از لیست تیم به مدیرعامل باشگاه ارائه دهد، مسئولان باشگاه پرسپولیس با این بازیکن و مدیر برنامه هایش نشستی برگزار خواهند کرد تا برای فسخ  قرارداد او به توافق برسند.


بیشتر بخوانید: فرصت کم پرسپولیس برای راضی کردن کالدرون


عملکرد خط حمله پرسپولیس در این فصل ضعیف بوده و به جز براندائو که به احتمال زیاد در نیم فصل دوم جایی در ترکیب سرخپوشان ندارد، علی علیپور هم نتوانسته نمایش‌های درخشان فصل‌های گذشته را تکرار کند و پس از هدر دادن ضربه پنالتی در بازی برابر ماشین سازی که با تساوی بدون گل به پایان رسید، انتقاد‌ها به مهاجم جوان پرسپولیس دو چندان شد و برخی از هواداران این تیم خواهان رفتن او از پرسپولیس شدند. 

این مسائل باعث شده تا کالدرون برای نیم فصل دوم به دنبال جذب یک مهاجم و یک هافبک باشد و در نهایت باید دید که سرمربی پرسپولیس برای خرید بازیکنان جدید قید کدام بازیکنانش را خواهد زد و در قبال بازیکنانی که رفتنی خواهند شد چه بازیکنانی جذب خواهند شد.


بیشتر بخوانید: تلاش دلالان برای آوردن مهاجم به پرسپولیس


انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار