کتک زدن وحشیانه سارق فوتبالیست مشهور در زندان + فیلم

سارقی که قصد دزدی از مسوت اوزیل، ستاره آلمانی فوتبال را داشت، پس از دستگیری، به علت رنگین پوست بودن توسط زندانبان نژاد پرست مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روز پیش بود که خبر حمله مسلحانه به مسوت اوزیل، ستاره مطرح فوتبال تیم‌ ملی آلمان و باشگاه آرسنال منتشر شد، در این حادثه دو سارق موتور سوار به خودرو مسوت اوزیل نزدیک شده و با سلاح سرد وی را تهدید می‌کنند، اوزیل با همسر خود در منطقه‌ای در شمال لندن در کنار خیابان توقف کرده بود که دو سارق چاقو به دست را بیرون خودرو خود دید. دو سارق سعی داشتند تا خودرو و وسایل ستاره فوتبال تیم آرسنال را به سرقت ببرند اما کولاسیناچ، همبازی اوزیل در تیم آرسنال نیز که در همان مکان حضور داشت، با شجاعت خود، دو سارق را فراری می‌دهد (ویدئوی زیر). تا پایان همان روز دو سارق دستگیر می‌شوند.

به تازگی ویدئویی از یکی از سارقان با نام اشلی اسمیت منتشر شده که نشان می‌دهد او به صورت وحشیانه‌ای در زندان لندن، در حال کتک خوردن است. وی که سابقه سرقت‌های فراوانی در پرونده خود داشت، به زندان HMP Pentonville منتقل شد و گفته می‌شود که از طرف دادگاه به ۱۰ سال حبس محکوم شده است.

کتک زدن وحشیانه سارق ستاره فوتبال در زندان + فیلم

در ویدئوی منتشر شده، اشلی اسمیت در گوشه‌ای از زندان در حالی که بر روی زمین افتاده و از شدت ضربات وارده، خون ریزی شدیدی دارد، به زندانبان التماس می‌کند که وی را کتک نزند، دزد نگون بخت می‌گوید که دزدی کار او نیست و اشتباهی صورت گرفته است. اما زندانبان با مشت و لگد سارق را کتک می‌زند و به او توهین می‌کند.

این ویدئو نشان دهنده بی قانونی در زندان‌های انگلیس است، زندانبان هیچ حقی در کتک زدن زندانیان خود ندارد و این مسئاله غیرقابل توجیه است، نکته جالب آن است که زندانبان از کار خود ویدئویی گرفته و آن را منتشر کرده است. چیزی که واضح است آن است که زندانبان به علت رنگ پوست سارق به او رحم نکرده و به او آسیب می‌زند، نژادپرستی در انگلیس ریشه‌ای طولانی دارد و برخی از انگلیسی‌ها هنوز هم رنگین پوست‌ها را برده خود می‌پندارند، به احتمال فراوان زندانبان انگلیسی نیز به همین علت، زندانی رنگین پوست خود را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

مسئله نژادپرستی در فوتبال انگلیس و به طور کلی در اروپا نیز به شکل گسترده‌ای رواج پیدا کرده و هر روزه شاهد انتشار تصاویری از توهین‌های نژادپرستانه تماشاگران فوتبال در اروپا به بازیکنان رنگین پوست هستیم. توهین به تامی آبراهام، مهاجم جوان تیم چلسی انگلیس و توهین‌های نژادپرستانه به ماریو بالوتلی بازیکن سیاه‌پوست ایتالیایی که با واکنش وی همراه شد، از جمله این موارد است.

انتهای پیام/

کتک خوردن سارق ستاره فوتبال در زندان

برچسب ها: حوادث ، ویدئو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۲۲ آبان ۱۳۹۸
دست پلیس درد نکنه حقشه ....
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۰۵ ۲۲ آبان ۱۳۹۸
مرگبر‌روباه‌پیرمکار
آخرین اخبار