افزایش جمعیت دانش آموزی در روستا‌های بخش مرکزی بافق

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق گفت: جمعیت دانش آموزی در دو دهستان کوشک و سبزدشت این شهرستان بعد از رکود طولانی، در سال گذشته افزایش داشت.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد رضا قاسم زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق در بازدید از  مدارس دهستان‌های کوشک و سبزدشت این شهرستان، گفت: جمعیت دانش آموزی در دو دهستان بعد از رکود طولانی، برای اولین بار در سال گذشته افزایش داشت و امسال نیز مجددا این آمار افزایش نشان می‌دهد.

داوود پورامینی بخشدار مرکزی نیز در این بازدید گفت: افزایش زمینه اشتغال در منطقه و همچنین برخی برنامه ریزی‌ها در زمینه ارتقای کیفی آموزش با کمک گرفتن از معلمین جوان و با انگیزه از جمله دلایل افزایش جمعیت دانش آموزی منطقه است.

او اظهار امیدواری کرد در سال آینده نیز با ادامه این روند شاهد رشد مجدد جمعیت دانش آموزی باشیم.

پور امینی تصریح کرد:آغاز به کار بخش‌های جدیدی در معدن تاجکوئیه و راه اندازی پهنه دام سبزدشت از جمله مواردی است که توسعه اشتغال و به تبع آن جذب و برگشت پذیری جمعیت را به همراه خواهد داشت.

او ادامه داد: همچنین کمک به ارتقای کیفی آموزش در این مدارس انگیزه را برای ادامه تحصیل دانش آموزان در منطقه به ارمغان خواهد آورد.

در این بازدید که دهیار و شورای اسلامی روستای بساب و مسئول آموزش ابتدایی آموزش و پرورش حضور داشتند مشکلات و نیاز‌های مدارس بررسی و دستورات لازم برای رفع مشکلات مطرح شد.

تامین اعتبار گازرسانی و تامین امکانات ورزشی مدرسه بساب و همچنین تامین برخی تجهیزات مدرسه کوشک از جمله این موارد است.

انتهای پیام/ی

جمعیت دانش آموزی در روستا‌های بخش مرکزی بافق افزایش یافت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار