۲۰ هکتار از اراضی ملی کهگیلویه و بویراحمد رفع تصرف شد

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد از رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ رضا داور فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد  از رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی این استان خبر داد  و گفت : این اقدام  در راستای حفظ و حراست از عرصه‌های منابع طبیعی استان انجام شد.

او وسعت اراضی ملی استان کهگیلویه و بویراحمد را حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار هکتار عنوان کرد و افزود: از این میزان حدود یک میلیون و ۴۲۶ هزار و ۳۰۰ هکتار معادل ۸۷ درصد آن جزو منابع ملی است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد مساحت این استان جنگل است، عنوان کرد: وجود این ظرفیت، شرایط مطلوبی را برای توسعه گردشگری به عنوان یکی از مهم‌ترین محور‌های توسعه فراهم کرده است.
 
داور حفاظت از عرصه و اعیان منابع طبیعی، گشت و مراقبت و اقدامات پیشگیرانه و اطلاع‌رسانی به موقع به منظور حفظ و حراست از عرصه‌های منابع طبیعی و کنترل بهره‌برداری از عرصه‌های منابع طبیعی با توجه به مجوز‌های صادره را از مهم‌ترین وظایف یگان حفاظت منابع طبیعی عنوان کرد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با افرادی که به دنبال تخریب منابع طبیعی استان هستد با جدیت برخورد می‌کنیم.

داور تاکید کرد: انتظار می‌رود فعالان منابع طبیعی نیز به عنوان حافظان انفال الهی در حفاظت از منابع طبیعی همکاری و مشارکت فعالانه داشته باشند.      
انتهای پیام/غ

آزاد سازی اراضی ملی در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.