هیات تجاری از تانزانیا به خراسان شمالی سفر می‌کند

رئیس اتاق بازرگانی بجنورد گفت: هیات تجاری از تانزانیا به خراسان شمالی سفر می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سعید پورآبادی رئیس اتاق بازرگانی بجنورد با اشاره به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بالقوه استان در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعت، گردشگری، معدن اشاره کرد و گفت: ظرفیت‌های بالقوه‌ای از جمله وجود صنایع بزرگی هم، چون شرکت پتروشیمی خراسان، کارخانه آلومینای، کارخانه سیمان بجنورد، مجتمع صنعتی فولاد اسفراین و ... در خراسان شمالی وجود دارد.

او از استان به‌عنوان قطب کشاورزی در کشور یادکرد و افزود: ظرفیت‌های بالقوه محصولات کشاورزی استان در امر صادرات به کشور‌های همسایه می‌تواند به فعلیت برسد.

رئیس اتاق بازرگانی بجنورد از اعلام آمادگی و توافقات طرفین به‌منظور دعوت هیات تجاری از تانزانیا به استان خراسان شمالی در سال جاری خبر داد و افزود: ازجمله اهداف این سفر به استان گسترش و توسعه روابط تجاری و بازرگانی به‌منظور افزایش صادرات محصولات استان در بخش‌های مختلف است.

او جذب سرمایه‌گذار و افزایش صادرات درزمینه محصولات کشاورزی و باغی استان ازجمله صادرات زعفران، افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت استان، گسترش فعالیت‌های بازرگانی در استان، سرمایه‌گذاری درزمینه فرآوری و بسته‌بندی‌های صادراتی را ازجمله موارد موردتوافق طرفین برای سرمایه‌گذاری در استان اعلام کرد.
انتهای پیام/ط


هیات تجاری از تانزانیا به خراسان شمالی سفر می‌کند

برچسب ها: صنعت ، اتاق بازرگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.