معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری؛

راه اندازی هلدینگ مدیریت صادرات در کهگیلویه و بویراحمد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: اتاق بازرگانی به زودی هلدینگ مدیریت صادرات استان را برای محصولاتی که امکان صادرات آن‌ها میسر است، تشکل می دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد از راه اندازی هلدینگ مدیریت صادرات استان ظرف یک ماه آینده خبر داد.
 
حشمت الله صمیمی دوست ضمن ابراز گلایه از پیگیری نکردن موضوعات مهم در زمینه توسعه صادرات استان افزود: هنگامی که سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آمادگی تدوین چنین سندی را داشت دستگاه‌های متولی باید از این ظرفیت نهایت استفاده را می‌کردند نه اینکه تنها به جمع آوری آماری اکتفا کرده و بعد‌ها نام سند را روی آن بگذارند.
 
معاون اقتصادی استاندار از زحمات اتاق بازرگانی یاسوج در خصوص تدوین بخش‌هایی از این سند قدردانی کرد و خواستار همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای واگذاری ادامه تدوین سند به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج شد.
 
او ادامه داد: مقرر شد اتاق بازرگانی ظرف یک ماه آینده هلدینگ مدیریت صادرات استان تشکیل تا زمینه صادرات محصولاتی که امکان صادرات آن‌ها میسر است فراهم شود.
 
صمیمی دوست درخصوص سایت نمایشگاه دائمی استان، گفت: اعضا همه موافقت خود برای واگذاری زمین شرکت نمایشگاهی کشور به نمایشگاه دائمی استان را اعلام و خواستار مکاتبه‌ای از سوی استانداری با وزارت صنعت، معدن و تجارت برای پیگیری جدی این موضوع شدند.
 
او خواستار توجه جدی به مسئله صادرات استان از سوی دستگاه‌های متولی شد و بیان کرد: ادامه روند با شرایط فعلی قابل پذیرش نیست و تا زمان تدوین سند توسعه صادرات استان، دستگاه‌های متولی دنبال پیگیری موضوعات و وظایف ذاتی خویش باشند.
انتهای پیام/غ

توجه جدی به مسئله صادرات استان

برچسب ها: صادرات ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.