تاج: در فوتبال چیزی به نام تهدید نداریم/ نباید تماشاگران محروم شوند

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در حوزه فوتبال چیزی به نام تهدید نداریم و کار به تنهایی از این مسیر درست نمی‌شود.

تاج: در فوتبال چیزی به نام تهدید نداریم/ نباید تماشاگران محروم شوندبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در نشست صیانت از ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی ورزش اظهار داشت: برنامه و هدف اصلی ما حفظ و ارتقا شرایط لیگ فوتبال کشور است. نباید اجازه دهیم هیچ خدشه‌ای به آن وارد شود. فوتبال برای همه مردم محبوبیت دارد و مورد استقبال و توجه آن‌ها است و تمام گروه‌ها و جناح‌های سیاسی و ارزشی کشور با فوتبال میانه خوبی دارند.

تاج افزود: فوتبال بخش عمده‌ای از جامعه را پوشش می‌دهد. ما ۵۶۰۰ مسابقه را در طول سال برگزار می‌کنیم که ممکن است در بین آن در چند مسابقه هم مشکلی باشد که باید با بررسی لازم به یک استاندارد مطلوب برسیم.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: استادیوم‌ها مکانی است که به خاطر هیجان امکان دارد اتفاقات زیادی در آن رخ دهد و در این بین تعدادی هم تخطی کنند، اما نباید به این بهانه تماشاگران اصلی و علاقمند محروم شوند.

او تاکید کرد: در حوزه فوتبال چیزی به نام تهدید نداریم و از این مسیر به تنهایی کار درست نمی‌شود بلکه باید با مدیریت، حواشی را از بین ببریم. ضمن اینکه قابلیت‌هایی از جمله کمیته اخلاق و کمیته انضباطی در فدراسیون داریم که در زمان خودش برای حفظ ارزش‌های فوتبال اقدام می‌کنند، ولی در هرصورت مسئول اصلی حفظ شئون فوتبال در مسابقات باشگاه‌ها هستند.

تاج با بیان اینکه بلیت فروشی در اختیار باشگاه‌ها است و فدراسیون و سازمان لیگ هیچ دخالتی ندارد اظهار داشت: باید به سمتی برویم که باشگاه‌ها امور اصلی را در دست بگیرند و در قبال آن پاسخگو باشند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی حق...
۱۴:۴۳ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
ساکت و تاج
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۴:۲۶ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
ای بابا پس اقای تاج هم میدونه در فوتبال کار با تهدید درست نمیشه اما چرا خبرنگار ها را تهدید کرد از عجایبه.شاید اونوقت نمی دونسته با تهدید در فوتبال کار درست نمیشه اما الان فهمیده با تهدید در فوتبال کار درست نمیشه.راستی اقای تاج با بازنشستگی چطور کار فوتبال ما درست میشه؟؟؟یا اونم نه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۲:۳۲ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
واقعا که
آخرین اخبار