پلیس حامی قاطع آمران به معروف

 فرمانده انتظامی استان همدان گفت: پلیس با تمام توان از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت می‌کند.

پلیس حامی قاطع آمران به معروف استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح  فرمانده انتظامی استان همدان در عیادت از حجت الاسلام کیهانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ که اواخر هفته گذشته در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر مصدوم شده بود از اقدام شایسته و تلاش این طلبه مجاهد در انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر تقدیر کرد.

او در ادامه تاکید کرد: پلیس در کنار آمران به معروف است و قاطعانه از آنان حمایت می‌کند.

 فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه یکی از افتخار‌های پلیس حمایت همه جانبه از آمران به معروف و ناهیان از منکر است تصریح کرد: مجموعه پلیس در این زمینه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کند.

کامرانی صالح  با بیان اینکه مقابله با جنگ نرم دشمن کار بزرگ و دشواری است افزود: همه افراد جامعه باید برای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر تلاش کنند و با تاسی از فرامین رهبر معظم انقلاب به دنبال احیای این تکلیف الهی باشند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کبودراهنگ نیز از عملکرد انتظامی استان و حضور به موقع در صحنه قدردانی کرد و گفت: نیروی انتظامی زحمات زیادی را در برقرای نظم و امنیت در جامعه متحمل می‌شود و در تمامی عرصه‌ها حضور جدی دارد.

حجت الاسلام ابوالحسن کیهانی فاضل افزود: شناسایی و دستگیری فرد ضارب در کمتر از نیم ساعت نشان از حمایت‌های بی دریغ پلیس از آمران به معروف و ناهیان منکر  دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ پنج شنبه هفته گذشته در حین انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر  با ماشین زیر گرفته شد.

انتهای پیام/د.ا

پلیس حامی آمران به معروف است

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
کامرانی
۰۹:۵۱ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
وجودشون نعمته
آخرین اخبار