اعزام پنج هزار دانش‌آموز خراسان شمالی به اردو‌های راهیان نور

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: پنج هزار دانش‌آموز خراسان شمالی به اردو‌های راهیان نور اعزام می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمد اکرامی فر معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: پنج هزار نفر از دانش‌آموزان پایه دوم متوسطه خراسان شمالی در قالب اردو‌های راهیان نور امسال به مناطق عملیاتی جنگی سابق در جنوب کشور اعزام می‌شوند.

اکرامی فر با بیان اینکه اعزام دانش آموزان استان به اردو‌های راهیان نور آغاز شده است گفت: روز گذشته، نخستین کاروان، شامل ۲۳۰ نفر از دانش آموزان شهرستان اسفراین به مناطق عملیات جنگی در جنوب کشور، اعزام شدند.

او افزود: دانش آموزان دختر در مرحله نخست به اردو‌های راهیان نور اعزام می‌شوند که این اعزام‌ها تا دی ماه ادامه دارد و پس از آن، پسران به این اردو‌ها می‌روند.

او گفت: دانش آموزان استان در قالب ۹ کاروان راهی مناطق عملیات جنگی می‌شوند که هر کاروان شامل ۲۳۰ نفر است و این کاروان‌ها در قالب پنج دستگاه اتوبوس اعزام می‌شود.

اکرامی فر افزود: اردو‌های راهیان نور یکی از اثرگذارترین اقدامات فرهنگی در حوزه دانش آموزی است که می‌تواند ادامه حرکت در مسیر تحقق ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا را ضمانت کند.
انتهای پیام/ط


اعزام پنج هزار دانش‌آموز خراسان شمالی به اردو‌های راهیان نور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.