کرمانشاه قطب ارجاع بیماران خاص و صعب‌العلاج پزشکی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: کرمانشاه را به عنوان قطب ارجاع بیماران خاص و صعب‌العلاج پزشکی معرفی می‌کنیم.

کرمانشاه قطب ارجاع بیماران خاص و صعب‌العلاج پزشکیبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   مسعود نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  صبح امروز در حاشیه افتتاح مرکز سوانح و سوختگی غرب کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان کرمانشاه از دیرباز محل ارجاع بیماران استان‌های همجوار بوده است و یکی از استان‌های مرزی مهم کشور محسوب می‌شود.

او  افزود: با توجه به این اهمیت بر آن شدیم تا این منطقه مهم و کمتر توسعه یافته را در حوزه درمان مورد توجه قرار دهیم  بخش مراقبت از بیماران سوختگی یکی از بخش‌های مجهز دارای متخصصان کارآزموده‌ای است که در این مرکز رسیدگی به بیماران سوختگی از نقطه صفر تا تا انتهای درمان انجام می‌شود.

نمکی گفت: در غرب کشور سوختگی به دلایل مختلف موارد بالایی داشت که با آموزش‌های مختلف در حال حاضر تعداد آن بسیار کاهش یافته است همچنین بخش‌های رادیوتراپی و سرطان هم موقعیت خوبی را برای حوزه درمان استان کرمانشاه فراهم کرده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: قرار بر این است که کرمانشاه را به عنوان قطب ارجاع بیماران خاص و صعب‌العلاج پزشکی معرفی کنیم کرمانشاه با ظرفیت خوبی که در حوزه درمان دارد می‌تواند قطبی برای جذب توریست سلامت داشته باشد.

انتهای  پیام/ز

 

افتتاح مرکز سوانح و سوختگی غرب کشور

برچسب ها: علوم پزشکی ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.