در نشست خبری در ساوه مطرح شد؛

نمایشگاه صنعت هسته‌ای هفته آینده در ساوه

در نشست خبری در ساوه عنوان شدکه چهل و نهمین نمایشگاه دستاورد‌های صنعت هسته‌ای کشور از هفته آینده در ساوه برگزار می‌شود.

نمایشگاه صنعت هسته‌ای هفته آینده در ساوهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  در نشست خبری در ساوه عنوان شد که چهل و نهمین نمایشگاه تخصصی دستاورد‌های صنعت هسته‌ای کشور از ابتدای هفته آینده با همکاری موسسه آموزش عالی انرژی، در محل این موسسه در ساوه برپا می‌شود.

علی میرزایی فرماندار ساوه در نشست خبری به منظور هماهنگی جهت برگزاری این نمایشگاه گفت: نمایشگاه دستاورد‌های صنعت هسته‌ای  فرصت مناسبی برای معرفی دستاورد‌های حاصل از دانش هسته‌ای در حوزه محیط زیست، کشاورزی و پزشکی و دیگر حوزه‌ها است.

میرزایی افزود: به دستاورد‌های زیادی از دانش هسته‌ای در کشور دست پیدا کرده‌ایم، خوشبختانه تمام دستاورد‌های هسته‌ای ایران اسلامی، صلح‌آمیز و در جهت رفاه عمومی مردم کشور و دنیاست.

او اضافه کرد: دانش هسته‌ای کاربرد‌های مختلفی از جمله در بحث نانو، پزشکی، دامپزشکی، کشاورزی و ... دارد، خوشبختانه ایران اسلامی در کاربرد این دانش موفق بوده چراکه این دانش یک ضرورت برای کشور است.

نمایشگاه صنعت هسته‌ای از ۲۵ تا ۳۰ آبان‌ماه در ساوه

احمد قریب رئیس موسسه آموزش عالی انرژی ساوه هم گفت: چهل و نهمین نمایشگاه تخصصی دستاورد‌های صنعت هسته‌ای کشور با همکاری موسسه آموزش عالی انرژی، از ۲۵ تا ۳۰ آبان‌ماه به مدت ۶ روز در محل موسسه عالی انرژی در ساوه برگزار می‌شود.

او افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه را تقویت خودباوری علمی در بین دانشجویان، شناسایی نیرو‌های ارزشی و متخصص در دانشگاه و آگاه‌سازی عمومی نسبت به پیشرفت علمی هسته‌ای عنوان کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.