نماینده، ولی فقیه در هرمزگان :

ماموریت نیروی انتظامی در گام دوم انقلاب ویژه است

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان گفت: ماموریت نیروی انتظامی امروز در گام دوم انقلاب اسلامی ماموریت ویژه‌ای است، زیرا در ۴۰ سال دوم باید شتاب حرکت افزایش یابد.

ماموریت نیروی انتظامی در گام دوم انقلاب ویژه استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی ، نماینده، ولی فقیه در هرمزگان گفت: ماموریت نیروی انتظامی امروز در گام دوم انقلاب اسلامی ماموریت ویژه‌ای است، زیرا در ۴۰ سال دوم باید شتاب حرکت افزایش یابد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود:خروجی زحمات  نیروی انتظامی شکل گرفتن اخلاق، امنیت و نظم در جامعه است و ماموریت گام دوم انقلاب اسلامی در حوزه نرم افزار مربوط به این نیرو است.

نماینده، ولی فقیه در استان هرمزگان گفت:احیای تمدن نوین اسلامی چشم انداز بسیار مهمی است و بخشی از پایه‌های این تمدن سازی با دستان برادران  نیروی انتظامی انجام می‌گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی افزود: ما برای تحقق حوزه سخت افزار تمدن اسلامی نیازمند اندیشه تمدن ساز هستیم که باید توسط نخبگان و فرهیختگان ایجاد و در جامعه گسترس یابد.

او گفت: قطعا هر مقدار بتوانیم نقش خود را در تغییر فکر جامعه به سمت تفکر تمدن ساز بیشتر ایفا کنیم کار شما در ناجا آسان‌تر خواهد شد.

امام جمعه بندرعباس افزود: استان هرمزگان با دارا بودن بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر ساحل آبی یکی از استان‌هایی است که در مبارزه با قاچاق یکی از دالان‌های ورود قاچاق است و طبیعتا نقش  نیروی انتظامی در آن بی بدیل است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی گفت: ما زحمات سردار ملکی را فراموش نمی‌کنیم و در فصل جدید با زحمات سردار جعفری که با کوله باری از تجربه به میدان آمده اند شتاب بیشتری پیدا کنیم.

او افزود: امروز شاهد هستیم دشمن با تمام توان آمده است که اخلاق جامعه را تهدید کند و قطعا نیروی انتظامی با اقتدار می‌تواند جلوی فعالیت‌های سازمان یافته در این حوزه را بگیرد.

نماینده، ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: تمام مسؤولیت ناهنجاری‌های اخلاقی به عهده  نیروی انتظامی نیست و تمام دستگاه‌های فرهنگی مسؤول هستند، اما آنجایی که احساس می‌شود فعالیت‌های سازمان یافته برای ایجاد ناهنجاری‌های اخلاقی انجام می‌شود باید برخورد شود و اجازه داده نشود کسانی با اهداف مغرضانه استان هرمزگان و به ویژه جزایر را به آلودگی بکشانند.

انتهای پیام/ب

نقش ویژه  نیروی انتظامی در گام دوم انقلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.