۱۳خانه پاتوق معتادین در استان شناسایی و پلمپ شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان گفت:۱۳ خانه پاتوق معتادین در استان شناسایی و پلمپ شد.

۱۳خانه پاتوق معتادین در استان شناسایی و پلمپ شدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، حجت الاسلام و المسلمین کرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان  ضمن تقدیر و تشکر از محول شدن مدیریت کمیته حقوقی مبارزه با مواد مخدر به عهده رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: قطعا حضور رییس کل دادگستری استان در راس این کمیته موجب پویایی و اثر گذاری بیشتر کمیته خواهد شد.
 
او افزود: بسیاری از معتادان حاضر به درمان نیستند، لذابرای جلوگیری از آسیب‌های آن بایستی با ایجاد ظرفیت‌ها و بستر مناسب نسبت به درمان معتادان ولو بصورت اجباری اقدام مناسب صورت گیرد .

دادستان مرکز زنجان با بیان اینکه در برنامه قبلی نگهداری معتادان متجاهر در مراکز شش ماهه بود لذا با توجه به کمبود ظرفیت این مراکز مدت نگهداری به سه ماه کاهش یافته است که در این راستا تمرکز ما به برگزاری دوره‌های سه ماهه می‌باشد.
اما همین نگهداری با پیوست درمانی همراه شد که نگهداری شش هیچ پیوست درمانی نداشت .

حجت الاسلام کرمی تصریح کرد: اداره بهزیستی و شورای مبارزه با مواد مخدر سامانه جامع اطلاعات معتادان متجاهر را راه اندازی کنند تا کلیه اطلاعات، مشخصات، سابقه مصرف، حضور در کمپ و وضعیت معیشتی و زندگانی وی در این سامانه ثبت گردد. در این صورت می‌توان با پایش اطلاعات به برنامه ریزی مناسب پرداخت.

دادستان مرکز استان خاطر نشان کرد: سیزده خانه پاتوق معتادین در استان شناسایی و پلمپ شده است و دستگاه قضایی استان در صورت مشاهده خانه پاتوق‌ها در راستای برقراری امنیت اجتماعی جامعه نسبت به پلمپ آن‌ها اقدام خواهد کرد.
 
 
انتهای پیام/ن
 

شناسایی و پلمپ پاتوق معتادان در زنجان

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.