۵۵ میلیارد تومان از محل سفر مقام معظم رهبری برای احداث بیمارستان سوختگی هزینه شده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: مجتمع بیمارستانی امام رضا علیه السلام کرمانشاه با چهار بیمارستان اکنون یکی از قطب‌های درمانی غرب کشور است.

55 میلیارد تومان از محل سفر مقام معظم رهبری برای احداث بیمارستان سوختگی هزینه شده استبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمودرضا مرادی  با بیان اینکه این مجتمع بیمارستانی اکنون ۷۵۰ تخت دارد، گفت: چهار بیمارستان امام رضا، سوانح و سوختگی، ریوی نسیم و مرکز جامع سرطان به بیماران منطقه غرب کشور ارائه می‌کند مرکز جامع سرطان با ۱۲۰ تختخواب و ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

او با اشاره به اینکه در این مجتمع اکنون ۸۰۰ تختخواب فعال است، گفت: با افتتاح پروژه‌های در دست اجرا تعداد تختخواب‌های این مجتمع بیمارستانی به هزار تخت افزایش می‌یابد اکنون ۲۰۰ متخصص و فوق تخصص، ۴۵۰ رزیدنت و فلو، ۲هزار و ۶۰۰ پرسنل، ۲۴ بخش تخصصی و فوق تخصصی، ۲ مرکز پیوند مغز استخوان و کلیه در این مجتمع بیمارستانی فعال است.

به گفته او تاکنون ۱۴۲ مورد پیوند مغز استخوان و هزار و ۳۵۰ پیوند کلیه در این مجتمع بیمارستانی انجام شده  و مرکز پیوند قلب کرمانشاه نیز تا حدود سه ماه آینده راه اندازی می‌شود.

او گفت: بیمارستان  سوختگی گلستان در زمینی با زیربنای ۹ هزار مترمربع در محوطه بیمارستان امام رضا (ع) در پنج طبقه ساخته شده و دارای ۵۰ تخت شامل ۳۸ تخت جراحی و بستری و ۱۲ تخت ویژه  ساخته شده و برای ساخت و تجهیز این بیمارستان که هدیه مقام معظم رهبری به مردم استان کرمانشاه بوده ، ۵۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که ۳۵ میلیارد تومان برای ساخت و ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز آن، هزینه شده است.

 

انتهای  پیام/ز

 

افتتاح بیمارستان سوختگی غرب کشور با حضور وزیر بهداشت 

برچسب ها: علوم پزشکی ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.