پارک‌های پایتخت در رصد پلیس مبارزه با موادمخدر

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا گفت: پارک‌های پایتخت همه روزه در رصد پلیس هستند.

پارک‌های پایتخت در رصد پلیس مبارزه با موادمخدربه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمد مسعود زاهدیان رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا گفت: بیش از ۵۳۰ تن موادمخدر کشف شد و ببش از ۷۰ درصد کشفیات در استان‌های شرقی کشور انجام شده است.

وی افزود: امسال در جمع آوری معتادان متجاهر اقدامات خوبی انجام شده و در امر برخورد با قاچاقچیان در پایتخت جهش قابل توجهی داشتیم. پارک‌های پایتخت همه روزه در رصد پلیس مبارزه با موادمخدر است.

سردار زاهدیان گفت: اقدامات ما در مرز‌ها تقویت شده و در هفته گذشته بیش از ۶ تن موادمخدر در منطقه هنگ مرزی سراوان و ۲ نیم تن موادمخدر در هنگ مرزی میرجاوه کشف شد که با هماهنگی مراجع قضایی و مرزبانی این کشفیات انجام شد و عوامل قاچاق هم دستگیر شدند.

وی به قاچاقچیان هشدار داد و گفت: پلیس با تشدید اقدامات خود بر شبکه‌های قاچاق موادمخدر متمرکز است و قبل از قرار گرفتن پیگرد پلیسی خود کار خلاف را کنار بگذارند و مانند شهروندان دیگر کشور به زندگی خودبپردازند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا گفت: در سال ۲۰۰۱، ۱۸۵ تن تولید مواد مخدر بوده و امروز به بیش از ۲۰۰ تن رسیده، مقامات کشور‌های دیگر این را باید در نظر داشته باشند اگر این مواد در نقطه تولید مواد اقدامی نشود آن وقت باید آن ها را در جیب جوانان اروپایی کشف کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار