رییس هیات ورزش‌های همگانی استان قم مطرح کرد؛

پایگاه آمادگی جسمانی در استان قم کم است

زند گفت: با توجه به جمعیت استان قم تنها ۲۰ درصد از جمعیت قم در حال حاضر ورزش می‌کنند که آمار بسیار پایینی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، اسماعیل زند رییس هیات ورزش‌های همگانی استان قم گفت: هیات ورزش‌های همگانی استان قم در حد توان خود اقدامات لازم را انجام داده است و از ابتدای سال هر دو روز حداقل یک رویداد همگانی مثل پیاده‌روی یا برگزاری جشنواره‌های ورزش همگانی را در استان قم داشته‌ایم.

رییس هیات ورزش‌های همگانی استان ادامه داد: مهم‌ترین رویداد‌های صورت گرفته ورزش‌های همگانی استان در چند ماه اخیر برگزاری مرحله اول لیگ آمادگی جسمانی و برگزاری همایش ورزش در طبیعت بوده است.

او افزود: در استان ۳ ایستگاه پیاده روی دائمی راه اندازی شده که هفته‌ای ۳ جلسه پیاده‌روی در هر کدام از آن‌ها انجام می‌شود.

زند با اشاره به برنامه‌های پیش‌رو هیات ورزش‌های همگانی استان تصریح کرد: برای هفته‌های آینده برگزاری مسابقات کراس فیت و همچنین مرحله اول لیگ آمادگی جسمانی بانوان را در برنامه داریم.

رییس هیات ورزش‌های همگانی استان قم با اشاره به رشد دوبرابری تعداد پایگاه‌های ورزشی استان امسال جاری نسبت به پارسال گفت: در استان قم ۴۰ پایگاه ورزش همگانی داریم که ۲۰ پایگاه برای بانوان و ۲۰ پایگاه برای آقایان است درصورتی که تعداد این ایستگاه‌ها باید به عدد ۳۰۰ برسد، در تلاش هستیم تا پایان سال ۱۰ ایستگاه آمادگی جسمانی دیگر در استان قم راه اندازی کنیم.

انتهای پیام/الف

تنها ۲۰درصد قمی‌ها ورزش می‌کنند/کمبود پایگاه آمادگی جسمانی در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار