ملی پوش واترپلو در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

کمپ کره جنوبی یکی از بهترین‌های دنیا است/ طی این ۷ سال تا به حال تست شوت نداده بودیم

ارشیا الماسی گفت: در این هفت سالی که بازیکن ملی پوش هستم چنین تست شوتی را نداده بودیم.

ارشیا الماسی ملی پوش واترپلو کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در حال حاضر در کره جنوبی به منظور برگزاری اردو تدارکاتی مشترک حضور داریم. این تیم  در رقابت های انتخابی المپیک رقیب ما است. کمپ تیم ملی کره جنوبی یکی از بهترین کمپ های دنیا است.

کمپ کره جنوبی یکی از بهترین دنیا است/طی این ۷ سال تا به حال تست شوت نداده بودیم

امکانات کمپ کره جنوبی نسبت به ایران بهتر است

او افزود: این کمپ پیشرفته  مناسب با ورزشکاران قهرمان است. حضور در چنین کمپی بسیار خوب است چرا امکانات کمپ کره جنوبی نسبت به ایران خیلی بهتر است. حضور در کمپ تیم‌های ملی کره جنوبی باعث پیشرفت تیم ایران خواهد بود. با برگزاری اردو مشترک می‌توانیم به شناخت جدید از تیم کره جنوبی برسیم. امیدوارم با امادگی کامل در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو به میزبانی قزاقستان در بهمن ماه شرکت کنیم.

اردوی سنگاپور به نفع ما شد

او درباره اردوی تدارکاتی با تیم ملی سنگاپور بیان کرد: ما حدود ۲ هفته در کشور سنگاپور یک اردوی تدارکاتی با تیم ملی این کشور برگزار کردیم. تیم ملی سنگاپور رقیب ما در رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو است. ما در دو بازی قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی عملکرد بسیار خوبی را مقابل این تیم داشتیم. این اردو تدارکاتی به نفع تیم ایران بود چرا که همه تیم‌ها رو به پیشرفت هستند. وقتی در یک بازی برنده می‌شود دلیل بر از پیش برنده بودن تیم در بازی‌های آینده نیست. تمرینات فشرده‌ای را پشت سر گذاشتیم و خستگی بازیکنان در هفته اول لیگ برتر مشهود بود.

/در حال تکمیل/کمپ کره جنوبی یکی از بهترین دنیا است/طی این ۷ سال تا به حال تست شوت نداده بودیم

طی این ۷ سال تا به حال تست شوت نداده بودیم

الماسی اظهار کرد: در کشور سنگاپور تست شوت از بازیکنان گرفته شد. این تست به منظور ارزیابی قدرت، عکس العمل و دقت بود. این تست بسیار خوب بود و در طول ۷ سالی که عضو تیم ملی هستم چنین تستی از ما گرفته نشده بود. از نظر من نتایج تست خوب بود، اما هنوز چیریچ سرمربی تیم ملی و رضایی مربی تیم نتایج این تست را اعلام نکردند.

تیم ملی واترپلو در بخش حمله ضعف دارد

ملی پوش واترپلو عنوان کرد: چیریچ سرمربی تیم ملی از عملکرد واترپلو در اردو تدارکاتی رضایت داشتند. تلاش کردیم تمرین‌های مشترکی همچون ضد حمله، دفاع ضد حمله و... انجام دهیم. دو تیم کنار هم نبرد‌های تن به تن متفاوتی را داشتند. ما در بخش تهاجمی و حمله ضعف‌هایی داریم که در این اردو تمرکزمان را در این دو بخش گذاشتیم. تلاش کردیم تاکتیک و تکنیک‌هایی که به ما در این زمینه گفته شده بود را عملی کنیم.

/در حال تکمیل/کمپ کره جنوبی یکی از بهترین دنیا است/طی این ۷ سال تا به حال تست شوت نداده بودیم

به دلیل اینکه دانشجو بودم با تیم صربستانی تمدید نکردم

الماسی در مورد اینکه چرا در تیم باشگاهی صربستانی حضور پیدا نکرد اظهار کرد: امسال قراردادم را در لیگ واترپلو با تیم صربستانی تمدید نکردم چرا که تیم پارسال من سرمربی خوبش را از دست داده بود. یکی از دلایلی که با تیم صربستانی قرارداد بستم حصور مربی خوب این تیم بود. همچنین به خاطر اینکه ترم آخر دانشگاه هستم نمی‌توانستم مرخصی تحصیلی بگیرم به همین جهت تمدید قرارداد نکردم.

وی افزود: پیشنهاد‌هایی را از لیگ‌های یونان کرواسی و تیم‌های دیگر صربستانس داشتم، اما به خاطر درسم نتواستم در لیگ خارجی بازی کنم. امسال با تیم دانشگاه آزاد در لیگ واترپلو حضور دارم.


بیشتر بخوانید:  اردو ۱۰ روزه تیم ملی واترپلو در کره جنوبی


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار