رئیس کل دادگستری استان اردبیل:

روحیه خدمت رسانی به مردم در بین مسئولان تقویت شود

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: روحیه خدمت رسانی به مردم در بین کارکنان و مسئولان استان اردبیل تقویت شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به ایجاد امیدواری و رضایتمندی مردم از دستگاه قضایی گفت: باید روحیه خدمت رسانی و انجام امورات به نحو مطلوب در بین کارکنان و مسئولان تقویت گردد.

او با اشاره به اینکه سازمان‌های تابعه قوه قضاییه از نهاد‌های مهم و تأثیر گذار قوه قضاییه در ایجاد امنیت، آرامش و اجرای عدالت در جامعه هستند افزود: یقیناً برنامه‌های تحولی قوه قضاییه صرفاً مربوط به دادگستری نیست وسازمان‌های مرتبط با قوه قضاییه را نیز شامل می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: دستگاه‌ها و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه از نهاد‌های مهم قوه قضاییه در ایجاد امنیت، آرامش، اجرای عدالت و برقراری نظم در جامعه هستند و تصمیمات مبتنی بر قانون و توأم با لحاظ تأکیدات مقام معظم رهبری و ریاست محترم قوه قضائیه موجب رضایتمندی مردم و افزایش سرمایه‌های اجتماعی دستگاه قضایی و نظام حاکمیتی خواهد شد.

عتباتی اظهار داشت: امروزه نهضت خدمت رسانی به عنوان الگو و سرمشق برای دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه تعریف شده و مسئولان وظیفه دارند این نهضت را در تمامی ابعاد عملیاتی نمایند.

او تصریح کرد: فرهنگ و ادبیات پاسخگویی و آگاهی دهی شفاف به مردم در بین مسئولین باید بیش از پیش گسترش یابد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل اظهار داشت: شرایط تحریمی که دشمنان با هدف ضربه زدن به وضعیت اقتصادی ملت ایران ایجاد کردند لزوم همت مضاعف و نظارت دقیق و مستمر دستگاه‌های نظارتی همچون اداره کل بازرسی و تعزیرات بر واحد‌های اقتصادی، بازار و دستگاه‌ها را دو چندان نموده است.

عتباتی با اشاره به نقش هر کدام از سازمان‌های وابسته به قوه قضاییه در پیشگیری از وقوع جرائم و نیز کاهش میزان ورودی پرونده‌ها به دادگستری‌ها گفت: مسلماً انجام وظایف با روحیه جهادی موجب تحرک و پویایی بیشتر در خدمتگزاری به مردم شده و از سویی موجب تحقق برنامه‌های تحولی قوه‌قضاییه در سطح استان خواهد شد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: قوه قضاییه ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.