اعتبار اجاره مسکن زلزله زدگان آذربایجان شرقی فراهم شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی از اعطای ۱۰ میلیون تومان اعتبار برای سکونت خانواده‌های زلزله زدگان استان خبر داد.

اعطای ۱۰ میلیون تومان اعتبار برای اجاره مسکن زلزله زدگان آذربایجان شرقیهنربر مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، با بیان اینکه اعطای کانکس برای زلزله زدگان منتفی شده است،گفت: بنیاد مسکن استان با همکاری استانداری آذربایجان شرقی، علاوه بر ارائه تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی برای اجاره و سکونت این خانواده‌ها در نظر دارد، در صورتی که منازل مسکونی زلزله زدگان در زمان مقرر آماده نشود نسبت به ساخت اتاقک سازه سبک برای آنها اقدام کند.

او افزود: خانواده‌های زلزله زدگان همچنین می‌توانند در صورت تمایل در منازل آشنایان نیز مستقر شوند.

هنربر در خصوص آخرین وضعیت آواربرداری مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی گفت: از زمان وقوع حادثه زلزله تاکنون، آوار برداری سبک در این مناطق انجام گرفته و آواربردای سنگین نیز از سه روز گذشته در این مناطق آغاز شده است.

او گفت: هلال احمر استان نیز از ظهر روز گذشته اقلام خوراکی با تاریخ مصرف یک ماهه را در بین خانواده‌های مناطق زلزله زده توزیع کرده تا بازماندگان این خانواده ها احساس ناامنی و کمبود نکنند.


بیشتر بخوانید:

 

انتهای پیام/ش

۱۰ میلیون تومان اعتبار برای اجاره مسکن زلزله زدگان آذربایجان شرقی

برچسب ها: مسکن ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار