فراهم شدن امکان مدیریت اطلاعات کاربری در گوگل مپ

گوگل با اضافه کردن امکاناتی جدید به سرویس نقشه خود سرانجام شرایط مدیریت حساب کاربری را فراهم کرد.

فراهم شدن امکان مدیریت اطلاعات کاربری در گوگل مپبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوگل سرانجام پس از مدت‌ها امکان مدیریت اطلاعات شخصی کاربران یا پروفایل در سرویس نقشه خود را فراهم ساخت. در بروزرسانی جدید گوگل مپ کاربران این سرویس می‌توانند به طور مستقیم از درون این برنامه اطلاعات شخصی خود را تغییر دهند.


بیشتر بخوانید: پروژه امنیت سایبری گوگل درگیر با مشکل


فراهم شدن مدیریت پروفایل از طریق گوگل مپ خبر خوشی برای کاربران سرویس نقشه گوگل است. کاربران قادر هستند با بروزرسانی Google Map از درون خود برنامه نام و عکس پروفایل خود را تغییر داده و تنظیمات مربوط به حریم شخصی را انجام دهند. بدون شک چنین امکانی برای کاربران بسیار خوشایند است و دیگر نیاز نیست کاربر از گوگل مپ خارج شده و به ویرایش پروفایل خود بپردازند. 

فراهم شدن امکان مدیریت اطلاعات کاربری در گوگل مپ

مدیریت اطلاعات پروفایل از درون گوگل مپ

البته قابلیت مدیریت مشخصات فردی تنها توانایی جدید گوگل مپ نیست و ویژگی‌های دیگری نیست به این نرم‌افزار اضافه شده است. امکان بررسی دقیق‌تر نقشه محدوده پیرامون محل زندگی هر کاربر و مدیریت پروفایل‌های عمومی از دیگر قابلیت‌های این نسخه از گوگل مپ است. هم‌چنین امکان پنهان‌سازی اطلاعات پروفایل کاربر نیز فراهم شده است. 

برای پنهان سازی بخشی از اطلاعات پروفایل کاربر باید ابتدا به قسمت Menu ، Your profile ، More ، Profile settings مراجعه کرده و پس از آن به گزینه مربوط به عدم نمایش بخش از اطلاعات را فعال کند. گفتنی است اطلاعاتی نظیر نام و عکس غیرقابل پنهان‌سازی است. در موارد خاص و مواقعی که کاربر می‌خواهد از سوی هیچ‌ کاربر دیگری مورد اذیت قرار نگیرد می‌تواند نمایه پروفایل خود را نامرئی کند. 

فراهم شدن امکان مدیریت اطلاعات کاربری در گوگل مپ

در واقع گوگل خواسته است با بروزرسانی جدید گوگل مپ علاوه بر فراهم کردن امکانت بیشتری مدیریتی برای کاربران، ایمنی برنامه را نیز بیش از گذاشته افزایش داده و حریم شخصی کاربران را حفظ کند. 

انتهای پیام/

ارتقاء قابلیت‌های مدیریت پروفایل در سرویس نقشه گوگل

برچسب ها: گوگل مپ ، نقشه گوگل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار