شکایت جدید در پرونده آدم‌ربایان خشن

پرونده پسر آدم‌ربا که به ۳۲ سال زندان محکوم شده است با شکایت دختر جوانی دوباره به جریان افتاد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  سحر ۲۱ ساله، مرداد امسال با مراجعه به پلیس پردیس ادعا کرد پسری به نام شایان او را مورد آزار و اذیت قرار داده است. او به ماموران گفت: «مدتی قبل با شایان دوست شدم. وقتی فهمیدم او نامزد دارد، به او گفتم می‌خواهم ارتباطم را قطع کنم. او گفت فقط برای آخرین بار نزدیک خانه‌تان تو را ببینم. من هم قبول کردم، اما او با زور و تهدید من را سوار خودرو کرد و به کوه‌های اطراف پردیس برد و مورد آزار و اذیت قرار داد و کتکم زد.»

شکایت جدید در پرونده آدم‌ربایان خشن

پزشکی قانونی آزار و اذیت دختر جوان را تایید کرد و همچنین با گزارش کبودی‌های وسیع در بدن شاکی، ضرب و جرح او نیز به تایید رسید.

پرونده برای رسیدگی به جریان افتاد و مشخص شد متهم چندی قبل در شعبه پنجم دادگاه کیفری به اتهام آدم‌ربایی و ضرب و جرح به ۳۲ سال حبس و ۲۴۰ ضربه شلاق و پرداخت دیه محکوم شده است. پرونده قبلی از این قرار بود که دو سال قبل سه جوان با مراجعه به پلیس پردیس ادعا کردند مورد ضرب و جرح از سوی تعدادی از دوستان خود قرار گرفته‌اند.

یکی از شاکیان که سینا نام دارد در اولین برخورد با ماموران گفت: «مدتی بود بین ما و چند نفر از دوستان هم باشگاهی‌مان جر و بحث و اختلاف درگرفته بود. طرف دعوا برای انتقام، همراه یکی دو نفر دیگر به ما حمله کردند و به شدت مجروح شدیم. بعد هم یکی از آن‌ها با زور و تهدید من را سوار خودروی خود کرده و از من خواست نشانی یکی از دوستان را که در نزاع قبلی با او دشمنی پیدا کرده بودم، به آن‌ها بدهم. تهدیدم کردند که اگر این کار را نکنم من را می‌کشند و اقدام به تهیه فیلم سیاه از ما کردند.»

در حالی که حکم قبلی هنوز به مرحله اجرا نرسیده است، رسیدگی به شکایت دختر جوان، دوباره پرونده پسر آزارگر را به جریان انداخت.

منبع: روزنامه جام جم

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.