اعزام ووشوکاران استان سمنان به رقابت‌های قهرمانی کشور

مردان ووشوکار این استان به رقابت‌های قهرمانی کشور رده سنی بزرگسالان، انتخابی تیم ملی به میزبانی البرز اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی دانایی‌فرد رئیس هیات ووشو استان سمنان گفت: ۱۰ ووشوکار استان سمنان در ۲ بخش تالو و ساندا در رقابت‌های قهرمانی کشور رده سنی بزرگسالان در مجموعه ورزشی شهید جوینی ساوجبلاغ به رقابت با رقیبان خود می‌پردازند.

او افزود: تیم هفت نفره ووشوی مردان استان سمنان در بخش ساندا با مربیگری محمدرضا سعدی و سه ووشوکار در بخش تالو با مربیگری حسین تقی‌پور به این رقابت‌ها اعزام شدند.

دانایی‌فرد با بیان اینکه علی طباطبایی، علیرضا الماسی و یوسف عسگری تالوکاران تیم استان سمنان را تشکیل می‌دهند ادامه داد: امیر عمادی، ابوالفضل اسدی، مسلم روزخوش، کامیار حیدرزاده، محمد سیفی، سجاد عباسی و احمد واحدی در بخش ساندا برای تیم استان در این رقابت‌ها به میدان می‌روند.

رئیس هیات ووشو استان سمنان با اشاره به وزن‌کشی ووشوکاران  تصریح کرد: رقابت‌های قهرمانی ووشو کشوری انتخابی تیم ملی در روز‌های بیست و دوم تا بیست و چهارم آبان به میزبانی استان البرز برگزار می‌شود.

رقابت‌های قهرمانی ووشو کشور در بخش بانوان رده سنی بزرگسالان انتخابی تیم ملی روز‌های چهاردهم تا هفدهم آبان در تبریز برگزار شد.

منبع:خبرگزاری ایرنا

انتهای پیام / م

برگزاری رقابت‌های قهرمانی ووشو کشوری  بیست و دوم تا بیست و چهارم آبان ماه در استان البرز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.