ابراز نگرانی روسیه درباره تحولات فلسطین اشغالی

روسیه در واکنش به ترور یک فرمانده جهاد اسلامی فلسطین و حمله تلافی‌جویانه فلسطینی‌ها به اراضی اشغالی، خواستار «خویشتنداری» طرف‌های درگیر شد.

ابراز نگرانی روسیه درباره تحولات فلسطین اشغالیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره عربی، روسیه به تحولات فلسطین اشغالی واکنش نشان داد.

کاخ کرملین اعلام کرد: ما از افزایش تنش‌ها در نوار غزه و اسرائیل نگرانیم و طرف‌های درگیر را به آرامش دعوت می‌کنیم.

بامداد امروز رژیم صهیونیستی در چارچوب سیاست ترور خود، یکی از رهبران مقاومت و همسرش را در غزه به شهادت رساند و در پی آن نیروهای مقاومت شهرک‌های این رژیم را هدف حملات موشکی خود قرار دادند. (بیشتر بخوانید)

همزمان با عملیات ترور این فرمانده مقاومت در نوار غزه، در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به خانه یکی از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی در حومه دمشق، فرزند او به شهات رسید. 

انتهای پیام/

برچسب ها: روسیه ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۸:۴۱ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
چرا؟ کافران تاریخ از عهد باستان تا امروز همیشه در جبهه واحد و متحد همدیگر را یاری رسانی میکنند؟؟ مثل آمریکا و متحدان اروپائی و گاوان شیرده اش و در راس همه آنان غده سرطانی منطقه خاورمیانه و غرب آسیا رژیم منحوس و خبیث اشغالگر اسرائیل.......
ولی و اما متاسفانه "کشورهای محورمقاومت" با اینهمه گستردگی منطقه ای و با داشتن کیلومترها مرز مشترک با فلسطین اشغال شده توسط اسرائیل غاصب هیچ وقت و در هیچ عملیاتی بصورت گسترده و وسیع و منسجم و همآهنگ با رهبری عملیات جنگی فرماندهان عالی محور مقاومت علیه ارتش غاصب صهیونیستی بطور مشترک و همزمان در اتحادی متحدالرویه و برنامه ریزی شده دست به عملیات نظامی نمی زنند؟؟؟در حالیکه از روز اول اشغالگری این رژیم وغصب خاک کشور مظلوم فلسطین تمام همسایگان اطراف فلسطین مورد حملات بمباران و موشک باران اسرائیل واقع شده اند پس چرا؟؟ رهبران "محور مقاومت با اتحاد عملیاتی" به کمک خطوط عقبه و مقدم و پشتیبانی فلسطینیان در نوار غزه هیچگاه فکر نکرده اند؟با اینکه موضع محور مقاومت حق مطلق و حقیقت محض است و اسرائیل و متحدانش محض باطل........برای همین است که همیشه کشورهای محور مقاومت محکوم و محتوم و منکوب به شکستهای نظامی و تحریم و تهدید و مورد هجمه های وسیع تبلیغاتی واقع شده اند ایکاش روزی فرا برسد که آسمان تمام کشورهای محور مقاومت "یکی" و آبها و مرزهای دریائی "یکی" و خاک و مرزهای خاکی متصل بهم "یکی" یعنی همه و همه متحد و با اتحاد همه برای هم علیه دشمن مشترک موضعگیری کنند و حمله به "یکی از آنان" حمله به تمامیت ارضی و سماوی و بحری "همه کشورهای محور مقاومت" تلقی شود و همه در دفاع در یک جبهه واحد و منسجم و مشترک با آتش باری یکسان عملیات برنامه ریزی شده به حملات دشمن پاسخ دندان شکن بدهند به امید این اتحاد عملیاتی علیه دشمن مشترک و غده سرطانی اسرائیل در منطقه....
آخرین اخبار