گردان‌های مقاومت فلسطین: آماده‌ایم پاسخ دردناکی به جنایت‌های صهیونیست‌ها بدهیم

گردان‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند می‌توانند محاسبات دشمن صهیونیست را بر هم بریزند و قواعد جدید درگیری بر دشمن تحمیل کنند.

گردان‌های مقاومت فلسطین: آماده‌ایم پاسخ دردناکی به جنایت‌های صهیونیست‌ها بدهیمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، گردان‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند جنایت‌های اسرائیل در از بین بردن اراده نیرو‌های مقاومت و از بین بردن پایداری و ایستادگی ملت فلسطین موفق نخواهد بود.

در این بیانیه همچنین آمده است: بار دیگر رژیم اشغالگر اسرائیلی به سیاست ترور روی آورده است از این رو این رژیم مسئولیت کامل پیامد‌های این سیاست را باید بر عهده گیرد.

گردان‌های مقاومت فلسطین در این بیانیه همچنین تاکید کردند: گردان‌های مقاومت می‌توانند محاسبات دشمن صهیونیست را بر هم بریزند و قواعد جدید درگیری بر دشمن تحمیل کنند.

در این بیانیه همچنین آمده است: تلاش‌های رژیم اشغالگر برای صادر کردن بحران‌های داخلی خود با ریختن خون مردم فلسطین موفقیت آمیز نخواهد بود.

گردان‌های مقاومت افزودند: اتاق عملیات مشترک شاخه نظامی مقاومت متعهد است تا پاسخ دردناکی به جنایت‌های صهیونیست‌ها بدهد.

جنگنده‌های رژیم صهونیستی بامداد امروز (سه شنبه) با تجاوز به محله «الشجاعیه» در شرق نوار غزه و گلوله باران خانه‌های مردم، «بهاء سلیم ابو العطا» یکی از فرماندهان سرایاالقدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) را به همراه همسرش به شهادت رساندند.

ارتش رژیم صهیونیستی مسئولیت این عملیات ترور را برعهده گرفت و اعلام کرد: در عملیات مشترک ارتش و امنیت عمومی اسرائیل، ساختمانی را که در آن یکی از فرماندهان جهاد اسلامی با نام بهاء ابو العطا حضور داشت هدف قرار دادیم.

خزانه داری آمریکا نیز دو ماه پیش این فرمانده را به علت نقش بارزش در مقابله با تروریسم و اشغالگران صهیونیست و تجاوزاتی که علیه مردم و مقدسات فلسطینی‌ها روا می‌کنند، در لیست تحریم‌های خود قرار داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار