معاون وزیر راه و شهرسازی:

اتمام پروژه راه‌آهن همدان ـ سنندج نیازمند ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار است

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور گفت: اتمام پروژه همدان ـ سنندج ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که تاکنون ۷۰۰ میلیارد تومان در این زمینه هزینه شده است.

اتمام پروژه راه‌آهن همدان ـ سنندج نیازمند ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، خیرالله خادمی اظهار کرد: خط ریلی همدان ـ سنندج به طول ۱۵۱ کیلومتر است که تاکنون ۶۲.۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور،گفت: با حمایت دولت و رئیس برنامه و بودجه کشور ۳۲۰ میلیارد تومان به توسعه خط راه‌آهن همدان به سنندج اختصاص یافته است.

 او در ادامه اذعان داشت: ۷۰ کیلومتر از راه‌آهن همدان ـ سنندج زیرسازی شده و آماده ریل‌گذاری است و بخشی از مسیر در دست تملک اراضی است که در صورت تامین اعتبار اجرایی خواهد شد.

خادمی تصریح کرد: اتمام پروژه راه‌آهن کردستان ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که تاکنون ۷۰۰ میلیارد تومان در این زمینه هزینه شده است.

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیر بنا‌های حمل و نقل کشور خاطرنشان کرد: سنندج جزء۲۳ مرکز استان کشور است که به شبکه ریلی کشور وصل می‌شود و تا دو سال آینده شاهد بهره‌برداری آن در کردستان خواهیم بود.

خادمی در پایان  یادآور شد: در صورت تامین اعتبار حقوق معوقه ۴ ماه اخیر کارگران راه‌آهن کردستان پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/ج

۳۲۰ میلیارد تومان به توسعه خط راه‌آهن همدان به سنندج اختصاص یافته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.