مانور پدافند غیرعامل شهری در اراک

مانور پدافند غیرعامل شهری با موضوع نشست مواد شیمیایی در اراک برگزار شد.

مانور پدافند غیرعامل شهری در اراکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مانور پدافند غیرعامل شهری با موضوع نشست مواد شیمیایی با حضور دستگاه‌های ذیربط در اراک برگزارشد.

فراهانی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری مرکزی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، هدف از برگزاری این مانور را آمادگی دستگاه‌های ذیربط در مواجهه با حوادث و بحران‌های احتمالی عنوان کرد و افزود: این تمرینات موجب افزایش سطح آمادگی می‌شود.

پدافند غیر عامل مجموعه اقدامات غیر مسلحانه‌ای است که موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، تداوم فعالیت‌های ضروری، ارتقاء پایداری ملی و تسهیل مدیریت بحران در مقابل تهدید‌ها و اقدامات نظامی دشمن می‌شود.

امروزه که مردم نیازمند خدمات متفاوتی بوده و نیز به دنبال محیطی آرام و قابل سکونت درون شهر‌ها با آسایش می‌باشند و برای اصلاح زیرساخت‌های فعلی راهکار‌هایی با مهندسی مجدد لازم است.

پدافند غیر عامل، تمهیداتی است که در زمان صلح صورت می‌گیرد و عمده‌ترین هدف ان ایمن سازی و کاهش آسیب پذیری زیرساخت‌های مورد نیاز مردم است که باید با یک برنامه ریزی و طراحی در توسعه پایدار کشور نهادینه شود.

انتهای پیام / ج

مانور پدافند غیرعامل شهری با موضوع نشست مواد شیمیایی در اراک برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.