کشف ۲۵ راس دام سرقت شده در دالاهو

جانشین فرمانده انتظامی دالاهو از دستگیری سارق احشام در این شهرستان و کشف ۲۵ راس بز مسروقه خبر داد.

کشف ۲۵ راس دام سرقت شده در دالاهوبه گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  سرهنگ فریادرس فتاحیان جانشین فرمانده انتظامی دالاهو اظهار داشت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت احشام در دالاهو، کاراگاهان پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او ادامه داد: کاراگاهان با انجام کار‌های اطلاعاتی و استفاده از شگرد‌های پلیسی موفق به شناسایی یک سارق حرفه‌ای شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی، او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ فتاحیان بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارق، ۲۵ راس یز سرقت شده نیز کشف شد.

این مقام انتظامی در پایان از معرفی سارق دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

دستگیری ۱۰ خرده فروش و معتاد متجاهر در گیلانغرب

فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جمع آوری ۱۰ خرده فروش و معتاد متجاهر در طول یک هفته اخیر خبر داد.

 سرهنگ "علی عزیزیان " اظهار داشت: به منظور افزایش سطح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با توزیع‌کنندگان و معتادان تابلو و خطرناک، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در سطح شهرستان به مرحله اجرا درآمد.


او  گفت: طرح پاکسازی در نقاط مختلف شهر در طول هفته گذشته انجام و طی عملیات‌های انجام شده تعداد ۱۰ نفر خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر از سطح شهر جمع آوری شدند.

سرهنگ عزیزیان یادآور شد: در این طرح بیش از یک کیلوگرم انواع مواد مخدر از خرده فروشان مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب در پایان با قدردانی از تعامل و مشارکت مردمی با پلیس در راستای برخورد با متخلفان از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک بویژه در زمینه تولید و توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.


دستگیری عامل هتک حیثیت در شبکه اجتماعی اینستاگرام
 

رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری عامل هتک حیثیت در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد.

 سرهنگ علی کریمی اظهار داشت: پس از شکایت خانمی مبنی بر اینکه اشخاصی ناشناس با چندین اکانت مختلف از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به ارسال مطالب توهین‌آمیز و فحاشی علیه وی می‌کردند و این موضوع باعث هتک حیثیت و برهم خوردن آرامش روانی وی شده است، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

او ادامه داد: کارشناسان این پلیس پس از بررسی‌های به عمل آمده دریافتند تمام اکانت‌های توهین کننده جعلی بوده و تماماً به یک فرد تعلق دارد.

رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه  بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی و پلیسی متهم که یک خانم بود را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را احضار کردند.

او بیان کرد: این خانم در بازجویی‌های انجام شده عنوان کرد که مدتی پیش با آقایی آشنا و قصد ازدواج داشتیم که این آقا پس از آشنایی با فرد شاکی از ازدواج با من صرف نظر کرد، از همین رو پیام‌های مذکور را از روی عصبانیت و ناراحتی برای او ارسال کردم.

سرهنگ کریمی  اظهار کرد: فضای مجازی محلی برای خالی کردن عصبانیت و انتقام گرفتن نیست، کاربران این فضا باید بدانند برابر قانون هرگونه توهین و اهانت به دیگران جرم محسوب می‌شود و عواقب جبران ناپذیری برای فرد به همراه دارد.

این مقام انتظامی در پایان تاکید کرد: کاربران می‌توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir گزارش کنند.

 

انتهای  پیام/ز

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار