بسته اخبار حوادث امروز ۲۱ آبان ۹۸؛

کشف ۱۴ فقره سرقت داخل خودرو در بابل/کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در ساری

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۲۱ آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث سه شنبه ۲۱ آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف سارقان داخل خودرو در بابل

سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل،گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال و قطعات داخلی خودرو و گوشی تلفن همراه عابران در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ جعفری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۴ فقره سرقت اموال و قطعات داخلی خودرو و گوشی تلفن همراه عابران در این شهرستان اعتراف کرد.

او از کشف مقادیر قابل توجهی قطعات سرقتی خودرو در ادامه این عملیات نیز خبر داد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف  چوب جنگلی قاچاق در ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری افزود: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، ماموران بخش انتظامی هولار به یک خودروی نیسان حامل چوب مشکوک شدند.

او افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و راننده این خودرو را دستگیر کردند.

سرهنگ صفر پور گفت: در بازرسی از خودروی مورد نظر ۳ تن چوب جنگلی قاچاق که متهم آن را به صورت غیر قانونی از جنگ‌های این شهرستان برداشت کرده بود، کشف شد.

او افزود: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
 

دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در تنکابن

سرهنگ محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در شهرستان تنکابن، مووضع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی‌های همه جانبه سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ شاه نظری گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به سرقت ۳ خودروی پراید با همکاری ۳ نفر از همدستان خود اعتراف کرد.

او افزود: ضمن کشف خودرو‌های سرقتی متهم و همدستان وی نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.


انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار