مدیر کل میراث فرهنگی اردبیل:

پرواز اردبیل- مسقط در حال پیگیری است

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: جهت سهولت در توسعه گردشگری بین کشور‌های ایران و عمان پرواز اردبیل مسقط توسط وزیر میراث فرهنگی در حال پیگیری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل ظهر امروز در جلسه مشترک با فعالان اقتصادی استان اردبیل، گفت: امسال رشد قابل توجهی در حوزه جذب گردشگران کشور‌های عربی در استان اردبیل داشتیم.

او با بین اینکه اردبیل میزبان خوبی برای گردشگران خارجی در سطح بین المللی است، بیان کرد: در صورت تحقق پرواز اردبیل-مسقط برنامه ویژه‌ای برای میزبانی از گردشگران عمانی خواهیم داشت.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، اضافه کرد: اردبیل ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه‌های متعدد از جمله گردشگری سلامت و گردشگری زمستانی دارد که می‌تواند جاذبه خوبی برای گردشگران عمانی محسوب شود.

فلاحی اضافه کرد: انتخاب اردبیل به عنوان پایتخت گردشگری کشور‌های عضو اکو در ۲۰۲۳ در اجلاس بین المللی خجند و همچنین آماده سازی زیرساخت‌های لازم برای توسعه گردشگری سلامت در استان می‌تواند پتانسیل خوبی برای جذب گردشگران باشد.

او عنوان کرد: اقتصاد گردشگری استان اردبیل در حال شکل گیری است و برای تسهیل در روند این مقوله باید زیرساخت‌های لازم جهت توسعه این صنعت در استان با کمک دولت و بخش خصوصی به سرعت انجام شود.

انتهای پیام/ح

اردبیل میزبان خوبی برای گردشگران خارجی در سطح بین المللی است

برچسب ها: پرواز ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.