اعزام ۲۵۰۰ دانش‌آموز اردبیلی به مناطق عملیاتی کشور

فرمانده سپاه ناحیه اردبیل گفت: طبق تمهیدات به‌عمل آمده ۲۵۰۰ دانش‌آموز اردبیلی به مناطق عملیاتی کشور اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ پاسدار حسن دهقانی، فرمانده سپاه ناحیه اردبیل بعد از ظهر امروز در مراسم اعزام کاروان راهیان نور در اردبیل گفت: راهیان نور یک فرصت ارزشمند برای تبیین ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی است که باید در این زمینه برنامه‌ریزی‌های مناسبی در مدارس انجام شود.

او با اشاره به این که اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی کشور در دستور کار قرار دارد بیان کرد: اعزام ۳۰۰ نفر از دانش‌آموزان اردبیل و کوثر به مناطق عملیاتی کشور محقق شده و در تلاش هستیم با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به این مهم جامه عمل پوشانده و اردو‌های راهیان نور را در جامعه به یک امر نهادینه تبدیل کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه اردبیل گفت: اعزام دانش‌آموزان پسر به مناطق عملیاتی از فردا آغاز می‌شود و در این زمینه اعزام دو هزار و ۵۰۰ نفر به مناطق عملیاتی در دستور کار قرار گرفته که تمهیدات و هماهنگی‌های لازم در این زمینه به تحقق پیوسته و انتظار می‌رود در این زمینه مسئولان و دستگاه‌های متولی همکاری و مشارکت‌های لازم را داشته باشند.

دهقانی تصریح کرد: اردو‌های راهیان نور برای زنده نگهداشتن یاد و خاطر شهدا است و در این صورت است که دشمنان جرات نمی‌کنند چشم طمع به کشور را داشته باشند که این اردو‌ها فرصتی می‌شود که دانش‌آموزان از نزدیک در جریان رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس قرار بگیرند.

او بیان کرد: این اردو‌ها نقشی مؤثر در ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت و حماسه هشت سال ایستادگی ملت ایران و نیز آشنایی اقشار مختلف مردم با جان‌فشانی فرزندان رشید این سرزمین ایفا کرده است که در این زمینه باید تبیین ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی مبنای کار قرار گیرد.

انتهای پیام/ع

اردوهای راهیان نور برای زنده نگهداشتن یاد و خاطر شهدا است

 

برچسب ها: سپاه ، دانش آموزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.