پوشش امدادی ۸۴ حادثه ازسوی نجاتگران جمعیت هلال احمر استان اصفهان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امدادرسانی نجاتگران اصفهانی به ۱۷۳ حادثه دیده در ۸۴ ماموریت امدادی در هفته گذشته خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،داریوش کریمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه در این هفته، پوشش امدادی ۸۴ حادثه توسط امدادگران این جمعیت انجام شده است، افزود: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر این استان اقدام به امدادرسانی به ۱۷۳ حادثه دیده کردند.

او در ادامه به حوادث تحت پوشش جمعیت هلال احمر استان در بازه زمانی یازدهم لغایت هجدهم آبانماه اشاره و خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی ۳۱ حادثه جاده‌ای، ۲۲ حادثه شهری، ۲۳ مورد خدمات حضوری، ۵ حادثه صنعتی و کارگاهی، ۱ مورد خدمات مناسبتی و ۱ حادثه زلزله و ۱ مورد حادثه هوایی توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان پوشش داده شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان با اشاره به اینکه در طول این مدت ۱ مورد عملیات رها سازی توسط تیم‌های عملیاتی این جمعیت صورت گرفته است، تصریح کرد: ۳۷۰ نفر نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب ۱۱۶ تیم عملیاتی با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی در ماموریت‌های امدادی یادشده مشارکت داشتند.

انتهای پیام/م

 

امدادرسانی هلال احمر استان اصفهان به حادثه دیدگان

برچسب ها: هلال احمر ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار