مدرسه حاجی فرهادی فر ملایر؛

دارنده نخستین نشان تمام کیفیت استاندارد ملی ایران

معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران از کسب رتبه نخست مدرسه حاجی فرهادی فر ملایر در بین ۳۷ هزار مدرسه کشور خبر داد.

دارنده نخستین نشان تمام کیفیت استاندارد ملی ایرانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مسلم بیات معاون ارزیابی سازمان ملی استاندارد ایران در جمع خبرنگاران گفت:گردهمایی منطقه‌ای حوزه ارزیابی سازمان ملی استاندارد ایران با هدف بررسی عملکرد واحد‌های استان انجام می‌شود و تصمیمات برای رفع مشکلات و مدیریت دانش در مجموعه برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه تازگی مدرسه دختران دوره حاج حسن فرهادی فر ملایر امسال گواهی احتمام کیفیت را در بین  ۳۷ هزار مدرسه کشور کسب کرد، ادامه داد: جایزه ملی کیفیت ملی به واحد‌هایی که در حوزه خدمات و تولید دارند را شناسایی و معرفی می‌کنیم.

معاون ارزیابی سازمان ملی استاندارد ایران از آموزش استاندارد‌های جهانی به مدیران و تولید کنندگان را از دیگر اهداف این نشست‌های مختلف دانست و اظهارداشت: ما تصمیمات خوبی برای استاندارد سازی صنایع دستی و صنعت توریسم این استان در دست انجام داریم.

بیات افزود: نشست با تجار و واحد‌های تولیدی مشکلات آن‌ها را در زمینه صادرات و واردات آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

او ادامه داد: کارکنان، مشارکت، منابع، مدیریت، نتایج مشتریان، نتایج عملکردی و نتایج محیط زیستی در سنجش ما برای استاندارد ملی ایران بررسی می‌شود.

معاون ارزیابی سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه فولاد مبارکه سپاهان برای اولین بار در کشور تندیس نقره‌ای استاندارد ایران شد ادامه داد:امسال تندیس برنزی را لاستیک یزد کسب کرد.

بیات مرحله بعدی جایزه استاندارد را ستاره‌ها دانست افزود: در مرحله بعد جایزه احتمال کیفیت است که مدرسه ملایر از بین ۳۷ هزار مدرسه کشور ۳۲ مدرسه از جمله مدرسه پایه اول متوسطه ملایر کسب کرد.

او مصرف کننده یکی از مهمترین شاخص‌های ارزیابی ماست ادامه داد: واحد‌های تولیدی در کنار خواسته‌های سرمایه گذاران باید به فکر منافع مردم باشد.
بیات گفت: استاندارد علم بررسی مشخصات کالا و رضایت مندی مردم از آن است و در مقوله کیفیت عملکرد، دوام محصول، قابل اعتماد بودن، زیبایی شناختی، ادراک از کیفیت و ویژگی‌ها و مشخصات مورد بررسی قرار می‌گیرد.

معاون ارزیابی سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه ما باید تمرکز خود را بر پیشگیری داشته باشیم افزود: ما باید رضایت همشهریان را در تولید کالا‌ها و یا خدمات در نظر بگیریم.

او  کیفیت و استاندارد را دو مقوله پیوسته به هم دانست و گفت: برای تولید با کیفیت تکنولوژی، دانش روز، نیروی انسانی با تخصص نیاز است.

انتهای پیام/ا

کسب رتبه برتر مدرسه ملایر در کیفیت استاندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.