تداوم روند کاهش قیمت گوشت قرمزدراصفهان

معاون اتحادیه گوشت قرمز شهرستان اصفهان گفت:تحت تأثیر افزایش عرضه گوشت قرمز، قیمت‌ها از دو هفته پیش در بازار کاهش یافت.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عبدالرزاق آقاجانی معاون اتحادیه گوشت قرمز شهرستان اصفهان با بیان اینکه با توجه به بارندگی خوب امسال، شاهد فراوانی دام در استان اصفهان هستیم گفت: تحت تأثیر افزایش عرضه گوشت قرمز، قیمت‌ها از دو هفته پیش در بازار کاهش یافت.

عبدالرزاق آقاجانی افزود:قیمت انواع گوشت قرمز (گوسفند، گوساله و گام) هفته آینده دو تا پنج هزار تومان از نرخ کنونی کمتر و نرخ جدیدبه فروشگاه هااعلام می‌شود.

او گفت: هم اکنون قیمت اعلامی اتحادیه به فروشگاه‌ها و واحد‌های صنفی برای هر کیلوگرم گوشت گوسفند درجه ۱ با ۱۰۰ گرم دنبه، ۷۸ تا ۸۰ هزار تومان و درجه ۲ (مثل میش و بز) ۷۰ هزار تومان، گوشت گوساله ۷۵ هزار تومان و گوشت گاو ۶۰ تا ۶۵ هزارتومان است.

آقاجانی اضافه کرد: نرخ هر کیلوگرم گوشت قرمز بره ۱۰ تا ۱۵ کیلویی هم حداکثر ۱۰۰ هزارتومان بایدفروخته شود.

معاون اتحادیه گوشت قرمز شهرستان اصفهان افزود: با توجه به روند کاهشی قیمت گوشت، در حال حاضر نرخ هرکیلوگرم گوسفند زنده ۳۸ تا ۴۰ هزار تومان، گوساله ۲۶ تا ۲۸ هزارتومان و گاو ۱۸ تا ۲۰ هزار تومان است.

آقاجانی درپایان گفت: هم اکنون ۹۰ درصدواحد‌های صنفی گوشت قرمز شهرستان اصفهان، هر کیلوگرم گوشت گوسفند با شرایط مشابه را تا ۸۵ هزارتومان به فروش می‌رسانند که تخلف است و مرتب بر قیمت‌ها نظارت و با متخلفان برخورد می‌شود.

هم اکنون در شهرستان اصفهان ۸۰۰ واحدصنفی گوشت قرمز دارای پروانه و ۵۰۰ واحد بدون پروانه فعالیت دارند.

سالانه حدود دو میلیون رأس دام سبک و ۵۵ تا ۶۰ هزار رأس دام سنگین در ۳۱ کشتارگاه صنعتی استان اصفهان کشتار می‌شود.
استان اصفهان رتبه چهارم تولید گوشت قرمز را دارد.

انتهای پیام/م

 

کاهش قیمت گوشت دربازار اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.