آموزش شیوه‌های نوین برنامه ریزی و مطالعه به دانش آموزان فراهانی

در همایشی شیوه‌های نوین برنامه ریزی و مطالعه به دانش آموزان فراهانی ارائه شد.

آموزش شیوه‌های نوین برنامه ریزی و مطالعه به دانش آموزان فراهانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،   در همایشی با حضور ۲۵۰ دانش آموز دختر و پسر پایه دوازدهم در شهرفرمهین مرکز شهرستان فراهان شیوه‌های نوین برنامه ریزی و مطالعه به دانش آموزان فراهانی ارائه و با اهدای لوحی از برگزیدگان کنکور سراسری ۹۷ شهرستان تجلیل شد.

در این دوره آموزشی که به عنوان عنوان در همایش کنکور رایگان به مدت ۳ ساعت از سوی حسینی معاونت پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی برگزار شد شیوه‌های نوین برنامه ریزی و مطالعه و همچنین مهارت‌های ویژه آزمون‌های چهار گزینه‌ای به شرکت کنندگان این همایش ارائه شد.

توانمند سازی دانش آموزان هدف آموزش شیوه‌های نوین برنامه ریزی و مطالعه

ارتگلی مدیر آموزش و پرورش شهرستان فراهان در حاشیه این همایش ***گفت: در راستای توانمند سازی دانش آموزان پایه دوازدهم و آشنایی با فرآیند تخصصی و برنامه محورکنکور، اولین همایش مشاوره‌ای کنکور شهرستان برای دانش آموزان پایه دوازدهم مدارس شهر و روستا به صورت رایگان برگزار شد.

ارتگلی افزود: در این همایش ۲۵۰ دانش آموز پایه دوازدهم در دو گروه پسران و دختران شرکت کردند و موضوعاتی از جمله شناخت مسیر، هدف، بودجه بندی دروس کنکوری، درصد‌های دروس و راهکار‌هایی جهت رسیدن به نقطه مطلوب و کسب موفقیت ارائه شد.

او اضافه کرد: دانش آموزان می‌بایست با استفاده از راهنمایی‌های مشاورین توانمند در مدارس و با برنامه ریزی‌های منظم و اصولی برای پذیرش در رشته دلخواه و کسب موفقیت در آزمون کنکور تلاش کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.