بسته اخبار حوادث امروز ۲۲ آبان ۹۸؛

کشف انواع نوشیدنی قاچاق در بهشهر/سارق حرفه‌ای با ۱۵ فقره سرقت در بهشهر دستگیر شد

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز چهارشنبه ۲۲ آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث چهارشنبه ۲۲ آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بسته های نوشیدنی قاچاق در بهشهر

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری کالای قاچاق در ۳ واحد صنفی شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با هماهنگی مرجع قضایی متهمان دستگیر و با همکاری بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان در بازرسی از واحد صنفی آنان ۴۸ بسته آدامس و چای و ۷۰۰ قوطی نوشیدنی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ شجاعی با اشاره به تحویل کالای قاچاق کشف شده به اداره صنعت، معدن و تجارت، گفت: متهمان نیز پس از تشکیل پرونده به مراجع ذیربط معرفی شدند.

کشف مواد مخدر در شهرستان عباس آباد

سرهنگ عبدی فرمانده انتظامی شهرستان عباس‌آباد گفت: ۴ کیلوگرم مواد مخدر امروز چهارشنبه ۲۲ آبان ماه در این شهرستان کشف شد.

او افزود:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان عباس‌آباد در یک عملیات شناسایی و غافلگیر انه موفق شدند ضمن دستگیری قاچاقچیان مقداری ۴ کیلوگرم مواد مخدر را کشف نمایند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس‌آباد گفت:متهمان با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شهرستان شدند.

سارق حرفه‌ای  در بهشهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از شناسایی و دستگیری سارق اماکن خصوصی، باغات و منزل با ۱۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، باغات و منزل در بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ شجاعی گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی، باغات و منزل در این شهرستان اعتراف کرد.

او افزود: متهم پس از تشکیل پرونده و با قرار صادره از سوی مرجع قضایی، روانه زندان شد.

انهدام باند سارقان حرفه‌ای در ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در پی وصول چند فقره گزارش سرقت در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتری ۱۵ امام رضا (ع) با انجام تحقیقات پلیسی و اقدامات اطلاعاتی ۵ سارق حرفه‌ای در این زمینه را شناسایی کردند.

سرهنگ صفرپور از دستگیری متهمان در عملیاتی غافلگیرانه خبر داد گفت: متهمان در بازجویی‌ها به ۲۰ فقره سرقت، از جمله، سرقت قطعات خودرو، موتور سیکلت، منزل، اماکن خصوصی در شهرستان اعتراف کردند.

او افزود: دربازرسی صورت گرفته از مخفیگاه متهمان ۴ موتور سیکلت، ۲۰ دستگاه ضبط و پخش و لوازم جانبی خودرو، مقادیر قابل توجهی آهن آلات و ادوات ساختمانی و سایر وسایل سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری با اشاره به معرفی سارقان به مرجع قضائی گفت: اقلام مکشوفه تحویل مالباختگان و شد و متهمان نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری سارق ساختمان‌های نیمه کاره در بابلسر

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در شهرستان بابلسر، موضوع در دستورکار ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و به دست آوردن سرنخ‌های لازم، سارق را شناسایی و وی را دستگیر کردند.

سرهنگ اسدی، گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به ۷ فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره و اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کرد.

او افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد


انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.