پیروزی تیم فوتسال محمد سیما قم درمصاف با نماینده کرمانشاه

تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم از هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور تیم شاهین کرمانشاه را با نتیجه ۷ بر ۲ شکست داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، تیم فوتسال محمد سیما از هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال با نمایشی دلچسب تیم فوتسال شاهین کرمانشاه را با ۷ گل بدرقه کرد.

تیم محمد سیما در این بازی که از حمایت پرشور تماشاگران قمی در ورزشگاه شهید حیدریان بهره می‌برد در پایان با نتیجه ۷ بر ۲ نماینده کرمانشاه را در هم کوبید.

در این مسابقه برای تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم علیرضا وفایی (۳ گل) وسعید قلندری (۲ گل) حسین رضوی و روح الله ایثاری هرکدام یک گل به ثمر رساندند و گل‌های تیم شاهین کرمانشاه را نیز محمدی و حمید سلیمانی به ثمر رساندند.

تیم سوهان محمد سیما قم با این پیروزی دل‌نشین با ۸ برد، ۴ مساوی و ۴ باخت و ۴۸ گل زده و ۳۲ گل خورده با ۲۸ امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر فوتسال قرار دارد و شاهین کرمانشاه با ۲ برد و ۵ تساوی و ۹ باخت و ۳۸ گل زده و ۵۳ گل خورده با ۱۱ امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم هفته هفدهم رقابت‌ها روز یکشنبه ۲۶ آبان ماه در اصفهان مهمان تیم گیتی پسند این شهر است و شاهین در کرمانشاه میزبان تیم مقاومت البرز است.

انتهای پیام/الف

تیم فوتسال محمد سیما قم نماینده کرمانشاه را در هم کوبید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.