اخبارحوادث بیست و دوم آبان ماه ۹۸؛

توقیف لوازم خانگی قاچاق در "شاهین شهر/ کشف ۱۶۰۰ عدد داروی قاچاق و غیرمجاز در "فلاورجان

مهم‌ترین حوادث امروز بیست و دوم آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز بیست ودوم ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

توقیف لوازم خانگی قاچاق در "شاهین شهر

سرهنگ "حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان "شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر گفت: ماموران گشت انتظامی پاسگاه "مورچه خورت" فرماندهی انتظامی شهرستان "شاهین شهر و میمه" حین کنترل عبور و مرور خودرو‌های عبوری به یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از اصفهان عازم یکی از شهر‌های شمالی کشور بود، مشکوک و طی هماهنگی به عمل آمده آن را مورد بازرسی قرار می‌دهند.

او افزود: ماموران پس از بررسی دقیق داخل خودرو ۳ دستگاه کولر گازی به همراه ۳ دستگاه پنل مربوطه و یک دستگاه یخچال فریزر خارجی که فاقد مجوز قانونی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان "شاهین شهر و میمه" ارزش محموله مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و راننده خودرو به مرجع قضائی تحویل داده شد.

 

کشف ۱۶۰۰ عدد داروی قاچاق و غیرمجاز در "فلاورجان

سرهنگ "حسن نیکبخت" فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان اظهار داشت: به منظور برخورد با توزیع کنندگان دارو‌های قاچاق و غیر مجاز طرح کنترل و نظارت بر واحد‌های صنفی عطاری و باشگاه‌های بدنسازی توسط ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان اجرا شد.

او افزود: در جریان اجرای این طرح ماموران طی بازرسی از ۲ واحد صنفی عطاری و یک باشگاه بدنسازی تعداد یک هزار و ۶۰۰ عدد داروی غیر مجاز فاقد مجوز وزارت بهداشت و قاچاق شامل قرص، کپسول و پودر بدنسازی را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان ارزش دارو‌های مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۶۵۷ میلیون و ۳۶۰ هزار ریال عنوان کرد و گفت: افراد متخلف همراه با پرونده تشکیل شده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: توزیع دارو‌های غیر بهداشتی و قاچاق نه تنها باعث ضرر اقتصادی به کشور می‌شوند بلکه به سلامت و امنیت مردم هم لطمه می‌زنند و بنا براین پلیس با جدیت طرح‌های خود را در زمینه برخورد با عاملان فروش این گونه دارو‌ها ادامه خواهد داد و از شهروندان هم می‌خواهیم هرگونه اطلاعاتی در این خصوص را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 

توقیف نوشابه‌های تریاکی در "مبارکه

سرهنگ "رضا محمدی"فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه با بیان این مطلب گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان مبارکه حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه خودروی سواری سمند که از استان‌های جنوبی کشور به سمت اصفهان در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: پس از متوقف شدن خودرو در بررسی‌ها و استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد راننده در زمینه قاچاق مواد افیونی فعالیت می‌کند که ماموران بلافاصله نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه ادامه داد: ماموران در بازرسی از دقیق از خودروی متهم تعداد ۲۳ بطری نوشابه حاوی ماده مخدر تریاک به میزان ۹ کیلو و ۵۰۰ گرم که به شکلی ماهرانه جاساز شده بودند را کشف کردند.

سرهنگ محمدی خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و این سوداگر مرگ به همراه پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

 

توقیف خودروی شوتی در "دهاقان

سرهنگ "اسماعیل پریشانی" فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان اظهار داشت: ماموارن فرماندهی انتظامی شهرستان دهاقان حین کنترل محور اصلی "بروحن _دهاقان" به یک دستگاه خودروی سواری پژو که به سمت اصفهان در حرکت بوده مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران پس از توقف خودرو از آن بازرسی به عمل آوردند که در این عملیات تعداد ۲ دستگاه ال‌ای دی، یک عدد پنل استیشن، ۱۲ هزار و یک دستگاه موتور استیشن، ۴ ثوب کاپیشن، ۳ تخته پتوی مسافرتی، یک دستگاه آبمیوه گیری و یک دستگاه جارو برقی خارجی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش کالا‌های مکشوفه را بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال اعلام کردند اظهار داشت: در این رابطه خودرو توقیف و متهم نیز همراه با پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

پریشانی در پایان خاطر نشان کرد: قاچاقچیان کالا برای عملی کردن نقشه‌های خود و گمراه کردن ماموران پلیس از خودرو‌های سواری که در اصطلاح قاچاق کالا به خودرو‌های شوتی معروف هستند مبادرت می‌کنند که در این خصوص گشت‌های ویژه‌ای را راه اندازی کرده ایم و با نظارت و کنترل ویژه محور مواصلاتی این گونه قاچاقچیان را در رسیدن به اهداف خود ناکام خواهیم کرد.

مهار آتش سوزی مغازه پوشاک در خیابان چهارباغ اصفهان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در پی اعلام حادثه آتش سوزی مغازه‌ای در چهارباغ اصفهان ساعت ۲۲ و ۲۹ دقیقه دیشب به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان، نیرو‌های امداد ونجات از ایستگاه‌های یک، ۱۴ و ۹ برای مهار حریق مغازه ۴۰ متری پوشاک به محل اعزام شدند.

فرهاد کاوه آهنگران افزود: پس از مدتی تلاش آتش نشانان حریق اطفا و نیرو‌های آتش نشان محل حادثه را پاک سازی کردند.

وی گفت: این حادثه تلفات جانی در برنداشته است.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.