رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره):

افتتاح ۳۲۸ واحد مسکونی به مددجویان

رئیس کمیته امداد گفت: این پروژه با همکاری ستاد اجرای فرمان امام، خیرین، سپاه و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان اجرا شد.

۳۲۸ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کردستان واگذار شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سید مرتضی بختیاری شامگاه سه شنبه در هجدهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کردستان که با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: امروز در سفر استان کردستان چند برنامه انجام شد که یکی از این برنامه‌ها کلنگ زنی یک‌هزار واحد مسکونی برای محرومین در شهر‌های استان بود و خوشبختانه شاهد پیشرفت خوبی بودیم.

او با بیان اینکه با آغاز عملیات اجرایی ساخت سه هزار واحد مسکونی، مشکل مسکن تعدادی از خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد برطرف می‌شود افزود: از این سه هزار واحد مسکونی دو هزار واحد آن در روستا‌ها و یک هزار واحد آن شهری بوده که این پروژه گامی اساسی در رفع دغدغه مسکن خانوار‌های تحت پوشش کمیته امداد به شمار می‌آید.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: در حال حاضر ۶۴ هزار خانواده، هشت هزار دانش‌آموز و یک هزار و ۶۲۸ دانشجو در استان کردستان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

بختیاری از افتتاح و واگذاری ۳۲۸ واحد مسکونی به مددجویان خبر داد و یادآور شد: این پروژه با همکاری کمیته امداد، ستاد اجرای فرمان امام، خیرین، سپاه پاسداران و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان اجرایی شد.

او خواستار توجه استاندار کردستان به حل مشکل زمین این سه هزار واحد مسکونی در استان شد و بیان کرد: ۵۰ درصد از اعتبار این پروژه را دولت و برنامه و بودجه بر عهده داشته و ۵۰ درصد دیگر آن نیز توسط کمیته امداد و کمک‌های خیرین تامین می‌شود.

انتهای پیام/ج

کلنگ زنی یک‌هزار واحد مسکونی برای محرومین در شهر‌های کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.