در #تهران_ما پیگیری شد؛

صدور مجوز کارگزاری تأمین اجتماعی بدون آزمون سراسری در زمان اضطرار

#تهران_ما موضوع مشکلات دریافت مجوز کارگزاری تأمین اجتماعی را پیگیری کرد.

تهران ما/////ماجرای اعطا مجوز کارگزاری تأمین اجتماعی بدون آزمون سراسری چیست؟به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از شهروندان شهرستان آمل با ارسال پیامک به بخش #تهران_ما باشگاه خبرنگاران جوان درخواست پیگیری  مشکلات دریافت مجوز کارگزاری تأمین اجتماعی را داشت.

این شهروند نوشته بود: شعبه ۲ تامین اجتماعی آمل بدون برگزاری آزمون و با سهمیه مدیرعامل وقت آقای نوربخش این مجوز داده شده است.


بیشتر بخوانید: جزئیات انتقال سوابق بیمه‌ای سایر صندوق‌ها به تأمین اجتماعی 


پاسخ سازمان تأمین اجتماعی؛

محمد قوامی مدیرکل کارگزاری های سازمان تأمین اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این موضوع گفت: دکتر نوربخش مدیرعامل فقید سازمان تامین اجتماعی با مجوزی که در اختیار داشتند به دلیل شرایط اضطراری که در آن شهر بود مجوز کارگزاری را می‌دهد.

قوامی بیان کرد: زمانی که شرایط اضطراری در شهری پیش می آید و تقاضای مردم بالا رفته باشد و یا فاصله بین کارگزاری ها در آن شهر زیاد باشد مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی مجوزهایی را در اختیار دارد که این مجوزها را به تقاضا کنندگان می‌دهد.

او ادامه داد: در حال حاضر مدیر عامل فعلی همچنین مجوزی ندارد باید از سوی هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی باید مصوبه در این باره بگیرد و در حال حاضر تنها از طریق آزمون های سراسری مجوز کارگزاری داده می‌شود.

انتهای پیام/

مجوز کارگزاری جدید صادر نشده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار